Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برای تامین میوه مورد نیاز مردم استان در نوروز امسال یک هزار تن سیب درختی و پرتقال خریداری و ذخیره سازی شده است.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از ایرنا، علی اصغر اصغری اظهار کرد: بنا به آخرین آمار ارائه شده از سوی کمیته راهبردی تامین میوه ایام پایانی سال، مقدار 400 تن محموله سیب درختی از تولیدات استان تهران در منطقه دماوند خریداری شده است.
وی گفت: از این رقم 250 تن آن در سردخانه گل چشمه شهرستان آزادشهر و 150 تن نیز در سردخانه شهرستان ساری واقع در استان مازندران با رعایت استانداردهای لازم در حال نگهداری است.
وی همچنین به آمار خرید و ذخیره محموله های پرتقال اشاره و اعلام کرد: متناسب با محموله های سیب درختی مقدار 600 تن پرتقال تامسون شمال نیز در دو مرکز ذخیره سازی استان گلستان در حال نگهداری است که قبل از ایام توزیع، درجه بندی و در بسته بندی های مشخص در اختیار شبکه های توزیع قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به نظارت بر فرایند ذخیره سازی گفت: از محموله سیب درختی ذخیره سازی شده در سردخانه گل چشمه آزادشهر بازدید و با پایش بسته بندی، وزن نمونه ها و وضعیت استانداردهای نگهداری بر اساس شاخص های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی توصیه های لازم به مسئولین خرید و نگهداری اعلام شد.
اصغری ابراز امیدواری کرد: با نظارت و برنامه ریزی منسجم از سوی کمیته راهبردی این پروژه در ایام پایانی سال هم استانی ها مشکلی در تامین و دسترسی مناسب به میوه مورد نیاز ایام نوروز نداشته باشند.

انتهای پیام/