Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به پایان بازسازی ۸۳۱ واحد مسکونی خسارت‌دیده در اثر سیل در استان گفت: ساخت ۲۳۵ خانه برای سیل‌زدگان آغاز شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار حسین معروفی ظهر امروز در بازدید از روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده و تحویل برخی از این واحدها به مردم اظهار داشت: با توجه به وضعیت استان و بارش‌هایی که در فصل پاییز و زمستان در منطقه داریم همه باید تلاش کنیم تا واحدهای مسکونی سیل‌زدگان هر چه زودتر آماده شود.

وی گفت: یکی از دلایلی که سپاه و بسیج بعد از سیل همچنان در مناطق سیل‌زده حضور دارند این است که مشکلات و آلام مردم کمی کاهش پیدا کند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان کرد: در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان در کنار گروه‌های جهادی و بسیجی، سپاه استان‌هایی مانند خراسان رضوی، گیلان و گلستان حضور جدی دارند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان‌های معین در مناطق سیل‌زده گلستان مستقر هستند، گفت: به همت سپاه‌های استانی و گروه‌های جهادی بسیجی بازسازی 831 واحدمسکونی خسارت‌دیده به اتمام رسیده است.

معروفی افزود: ساخت 235 واحدمسکونی دیگر نیز در این مناطق آغاز شده که امیدواریم کارها با سرعت خوبی ادامه پیدا کند و تا انتهای شهریورماه بتوانیم این واحدها را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) جزو نخستین گروه‌های جهادی بودند که در مناطق سیل‌زده استان حضور پیدا کردند و نوسازی و بازسازی 100 واحدمسکونی را در دست انجام دارند.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه ساخت و تعمیر مسکن اقشار محروم و مددجویان امداد و بهزیستی اولویت گروه‌های جهادی و سپاه‌های شهرستانی است عنوان کرد: علاوه بر خسارت سیل در برخی شهرستان‌ها، در برخی مناطق دیگر نیز در اثر رانش زمین خسارت‌هایی به واحدهای مسکونی وارد شد که در این بخش هم برای بازسازی 450 واحدمسکونی مددجویان بهزیستی با این اداره قرارداد همکاری امضا کردیم.

وی با یادآوری تعمیر 500 واحدمسکونی سیل‌زدگان گلستانی تحت عنوان هدیه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از 500 واحد اهدایی فرمانده کل سپاه تا کنون کار تعمیر 360 واحد تمام شده و کارها با سرعت خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/ح