Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

غلامعلی بسکی ملقب به پدر طبیعت ایران بامداد امروز درگذشت.

به گزارش تیتر آزاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت : مرحوم بسکی که از چند سال قبل در بیمارستان مورد تاسیس خود در گنبدکاووس بستری بود ساعت ۳ بامداد امروز دار فانی را وداع گفت .

حسینی افزود : مراسم تشییع پیکر ایشان روز جمعه ٢۵ مردادماه ١٣٩٨ راس ساعت ١۴ از بیمارستان دکتر بسکی شروع و ساعت ١۵:٣٠ پس از اقامه نماز در آرامگاه ابدی خویش، در روستای تنگراه به خاک سپرده خواهد شد.

غلامعلی بسکی معروف به پدر طبیعت و محیط زیست ایران متولد بهمن ماه سال ۱۳۱۰ در سبزوار و یکی از هواداران برجسته محیط زیست و گیاه‌خواری بود.

پدر طبیعت ایران در سال ۱۳۴۵ بیمارستانی را در شهر گنبد کاووس تأسیس کرد و پس از آن در ۱۳۴۹ زندگی شهری را رها کرد و در جنگل گلستان اقامت کرد و به مرور تبدیل به یک گیاه‌خوارِ مطلق شد و زندگیِ خود را وقفِ دفاع از محیط زیست و تبلیغِ گیاه‌خواری کرد.

انتهای پیام/ن