Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

چراغعلی باید بداند او امروز نماینده حاکمیت در برگزاری انتخابات و امانتدار مردم و حق الناس است ، برای او امروز نباید مهم باشد که چه کسی از چه جناحی می خواهد به مجلس برود .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ در سالروز تاسیس شورای نگهبان ، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان به همراه ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی و میرزایی مسوول حراست تنها حامیان این روزهای چراغعلی به دیدار دکتر حمیدرضا بهمنی نژاد رییس شورای نگهبان استان رفتند .

این دیدار دقیقا یک روز پس از نشست خبری رییس شورای نگهبان و رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان صورت گرفت.

نشستی که در آن بخش اعظمی از وقت جلسه و سوالات خبرنگاران پیرامون عملکرد جناح گرایانه رییس انتخابات استان ، سخنانش در همایش اخیر وزارت کشور و دخالت آشکار وی در حمایت از یک جریان خاص سیاسی گذشت .

برخی دیگر از خبرنگاران نیز پرسیدند چطور کسی که خودش رد صلاحیت شده انتخابات سال ۹۴ مجلس است می تواند به عنوان مجری انتخابات مستقل عمل کند .

تعدد اصحاب رسانه در تکرار یک سوال باعث شد تا بهمنی نژاد بگوید تذکر لازم را رسما به برخی مجریان انتخابات(مشخصا چراغعلی) خواهد داد .

امروز چراغعلی که خود مظنون اصلی این حواشی است به دیدار رییس شورای نگهبان استان رفته و گفته مجریان انتخابات باید قانون را فصل الخطاب بدانند ، این سخن از رییس ستاد انتخابات استان خیلی خوب است به شرطی که فقط در همین جلسه خلاصه نشود .

چراغعلی باید بداند او امروز نماینده حاکمیت در برگزاری انتخابات و امانتدار مردم و حق الناس است ، برای او امروز نباید مهم باشد که چه کسی از چه جناحی می خواهد به مجلس برود .

او جایگاهش فراتر از اینست که در جلسه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب چند نفره بنشیند و اعتبار و آبروی خود را زیر سوال ببرد .

انتهای پیام /