Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با مساعدت فرمانده کل سپاه 17 دستگاه رفع آلودگی به گلستان ارسال شد و هم اکنون در حال گندزدایی منازل و معابر هستند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امروز در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده یلمه خندان آق قلا، اظهار کرد: از روز اول اعلام کردیم که کنار مسئولین و مردم عزیزمان خواهیم بود و تا آخرین لحظه آنان را رها نخواهیم کرد.

وی افزود: در فاز اول ، تلاش کردیم آب را با سرعت از شهر ها و مناطق روستایی خارج کنیم و در فاز بعدی لایروبی منازل مردم را انجام دادیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: احساس نگرانی و دغدغه جدی ما بعد از اتمام عملیات امداد و نجات رفع آلودگی های منطقه بود که با مساعدت فرمانده کل سپاه 17دستگاه رفع آلودگی به گلستان آمدند.

وی بیان کرد: با بارش های جدید نگران این بودیم که سیلاب مجددا به سمت شهر سرازیر شود ، لذا تجهیزات فنی را تمام قد پای کار پیشگیری از این موضوع آوردیم.

انتهای پیام/