Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان گفت: جابه‌جایی اثاثیه منزل از 27 اسفند تا ۱۵ فروردین در هر نقطه از استان گلستان بدون مجوز پلیس ممنوع است.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین مهری خندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 27 اسفند تا 15 فروردین در هر نقطه از استان گلستان بدون مجوز پلیس ممنوع است و مردم برای حمل وجابجایی اثاثیه منزل خود باید از کلانتری محل خود مجوز دریافت کنند .
وی افزود: در صورت اجبار به جا‌به‌جایی مالک باید با همراه داشتن مدارک شناسایی به کلانتری محل خود مراجعه کند و با کسب مجوز اقدام کند.
رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان تصریح کرد: در این مدت پلیس اقدامات پیشگیرانه‌ای را درنظر گرفته و با گشت‌های محسوس و نامحسوس از تردد این خودروها جلوگیری می‌کند.
مهری‌خندان همچینن از مردم خواست در صورت رفتن به مسافرت خانه خود را به افراد آشنا بسپارند و هر گونه موارد مشکوک را که مشاهده کردند به پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند.
وی افزود: دستگاه انتظامی با هم‌افزایی بسیار خوب دیگر دستگاهها، شورای تامین و ادارات دست اندرکار، خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را با برنامه های خوب و هدفمند و کاربردی در نظر گرفته اند.
رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان اظهار کرد: پلیس با افزایش گشت های آشکار و پنهان و برقراری ایستگاه‌های موقت پلیس و افزایش واحدهای گشت در محورهای مواصلاتی امنیت خوبی را در جاده های شهرستان برقرار می‌کند و از مردم درخواست می‌شود همانند سابق یار و همیار پلیس باشند و پلیس را یاری کنند.
انتهای پیام/