Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام طرح سفرهای نوروزی 95 از 26 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین ماه در جاده‎های گلستان محدودیت ترافیکی اعمال می‎شود.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان، مهدی میقانی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ترافیکی در استان‎های شمالی و قرار گرفتن در مسیر زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، ایام اوج سفر و طرح سفرهای نوروزی و با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه سنگین از 26 اسفند ماه جاری لغایت 15 فروردین سال آینده در محورهای مواصلاتی گلستان اجرا می‎شود.
وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای و پلیس راه کشور عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی (26 اسفندماه تا 15 فرورین 1395) در همه آزادراه‎ها، بزرگراه‎ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع خواهد بود.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان همچنین گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 تا 22 روز بیست و هفتم اسفند ماه جاری و از ساعت شش الی ساعت 22 روزهای 28 و 29 اسفند ماه و همچنین 12 و 13 فروردین 1395 در محورهای گلوگاه – گرگان، جنگل گلستان – چمن‎بید و بالعکس ممنوع است.
عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی مستثنی هستند
میقانی افزود: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور از این امر مستثنی هستند.
وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه سال 1395 در همه محورهای برون‎شهری کشور ممنوع است.
این مقام مسئول اظهار داشت: وب سایت www.141.ir اطلاعات کاربردی مهمی را برای مدیریت سفرهای جاده‎ای نظیر نمایش آخرین وضعیت تردد بر روی نقشه ترافیکی، ارائه مسیر و مسافت بهینه، مشاهده امکانات بین‎راهی از قبیل راهدارخانه‎ها، پمپ بنزین‎ها، مجتمع‎های خدماتی رفاهی و ... در اختیار کاربران قرار می‎دهد.
انتهای پیام/