Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یک کارشناس فضای مجازی گفت:ماهیت شبکه اجتماعی تلگرام صهیونیستی است و نتانیاهو بنیانگذار این شبکه را برادر خود می خواند،باید در کشور هم به این موارد حساس باشیم و به راحتی اجازه گسترش آنهاکه بنیانگذاران آنها دشمنان اسلام، اخلاق و امنیت کشورند، ندهیم.

 به گزارش تیتر آزاد، به نقل از تسنیم، روح‌الله مؤمن نسب در گفتگوی ویژه خبری گفت: باید شبکه اجتماعی را ابتدا ماهیت شناسی کنیم و فرق محصول و فناوری را بدانیم و دفتر اصلی شبکه تلگرام در رژیم صهیونیستی است و سرور آن در انگلیس قرار دارد اما چینی ها آن را مسدود کردند و روس ها نیز می خواهند آن را فیلتر کنند و حاضران در این شبکه در کشورهای آلمان و انگلیس خیلی اندک است.

وی هشدار داد: متأسفانه حضور ایرانی ها در شبکه تلگرام بسیار زیاد است و در حالی به پدیده های اجتماعی شبکه های خارجی اجازه تبلیغ و گسترش داده می شود که تولید کنندگان نرم افزارهای اجتماعی ایرانی با مشکلات زیاد اداری و تحمیل هزینه های مضاعف و مالیات و دیگر موارد روبرو هستند.
مؤمن نسب افزود:متأسفانه بسیار ساده اندیشانه با شبکه اجتماعی تلگرام برخورد می شود و اینکه گفته می شود بیشتر نمایندگان مجلس عضو تلگرام هستند هرگز به معنای تأیید آن نیست و این طور نیست که نمایندگان مجلس هم اشتباه نکنند.
وی گفت: برخی با بی خیالی، خوش خیالی و ساده لوحانه با این پدیده برخورد می کنند که باید با جدیت بیشتری در این حوزه قضاوت کنیم.
انتهای پیام /