Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از وقوع یک فقره قتل و دستگیری قاتل در کمتر از هفت ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: دراین حادثه، قاتل با اسلحه شکاری برادر خویش را به قتل رساند.

به گزارش تیترآزاد، سرهنگ محمد علی عسگری در گفتگو با ایرنا افزود: این حادثه صبح دیروز (شنبه) و در پی درگیری لفظی بین دو برادر بر سر اختلاف ملکی، در یکی از روستاهای حومه گنبدکاووس رخ داد.
وی گفت: در این درگیری لفظی که پدر خانواده نیز حضور داشت، جمشید برادر کوچکتر و 34 ساله خانواده با اسلحه تک لول شکاری به سمت ابراهیم برادر بزرگتر و 46 ساله، شلیک کرده و از صحنه متواری می شود.

سرهنگ عسگری اضافه کرد: درپی اصابت گلوله به قفسه سینه برادر بزرگتر و جراحت شدید آن، تا رسیدن نیروهای امدادی و نیز پلیس آگاهی، وی از دنیا می رود و بلافاصله عملیات پلیس برای دستگیری قاتل آغاز می شود.

وی تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده مشخص شد قاتل به شهر گرگان گریخته و با هماهنگی و همکاری پلیس آگاهی گرگان، عصر روز حادثه و در کمتر از هفت ساعت وی در یکی از خیابان های این شهر شناسایی و دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: قاتل پس از دستگیری به قتل برادر خود اعتراف نمود و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر، 165 روستا و حدود 40 نقطه جمعیتی در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/