Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

همسر مرجان نازقلچی فرماندار فقیده بندرترکمن گفت: آن مرحومه در سفر حج از خداوند برای مردم و بویژه اهالی بندرترکمن و همکاران خود طلب بهترین خوبی ها را داشت بطوریکه در یکی از آخرین تماس هایش سراغ نام پدر استاندار گلستان را گرفت.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از ایرنا، شهرام کُر همسر فرماندار فقیده بندرترکمن در دیدار با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شب قبل از وقوع فاجعه منا همسرم در تماسی از مکه مکرمه از من خواست نام پدر استاندار گلستان را برای وی پیدا کنم.
وی گفت: وقتی علت این کار را از همسرم جویا شدم در پاسخ گفت می خواهد به پاس تلاش های پدرانه استاندار گلستان در قبال وی و مردم بندرترکمن به نیابت از پدر وی طواف نیابتی انجام دهد.
همسر فرماندار بندرترکمن افزود : در آن وقت شب دسترسی به استاندار و فردی که بتوانم از وی نام پدر استاندار را جویا شوم دشوار بود لذا پس از جستجوی فراوان در اینترنت نام مربوط را یافته و به همسرم اطلاع دادم.
وی ادامه داد: گمان می کردم ایشان در سفر مکه و همان شب به صورت اتفاقی به یاد استاندار افتاده و خواسته اینگونه از ایشان قدردانی کند اما در روزهای اخیر وقتی در تقویم شخصی خانم فرماندار در یکی از روزهای منتهی به اعزام سفر حج دستنوشته ایشان با عنوان 'طواف برای پدر استاندار فراموش نشود' را دیدم که با خط برجسته خودنمایی می کرد، نظرم عوض شد.
بیان این خاطرات از همسر فرماندار فقیده بندرترکمن موجب تاثر همراهان معاون وزیر کشور و استاندار گلستان در این جلسه شد بطوریکه اشک در چشمان برخی از آنها حلقه زند.
پیش از این استاندار گلستان در جمع مردم بندرترکمن گفته بود که خانم نازقلچی به دفعات از من اجازه خواست تا با مرخصی و به حج رفتن ایشان موافقت کنم اما قبول نکردم، حتی چند واسطه آورد بازهم قبول نکردم اما در یکی از آخرین جلسات دیدم که چهره ایشان غمبار است و در همان جلسه یادداشتی به وی دادم و نوشتم حالا که قلبت برای خداست برو ولی ما را هم دعا کن و این یادداشت هم اکنون پیش همسر وی به یادگار مانده است.
استاندار گلستان در این جلسه نیز پس از شنیدن خاطره همسر نازقلچی با قدردانی از فرماندار فقیده بندرترکمن گفت: بدون شک مردم استان بویژه ترکمن ها نیت خیر، خدمات و کوشش های فراوان خانم فرماندار برای رفع مشکلات منطقه را فراموش نخواهند کرد.
حسن صادقلو بیان کرد: اگر چه با وجود برخی شواهد احتمال زنده بودن خانم فرماندار بسیار اندک است اما دولت جمهوری اسلامی بر اساس همان احتمال اندک هم می کوشد خبری دقیق از سرنوشت خانم نازقلچی و دیگر مفقودین فاجعه منا دریافت و به خانواده های منتظر آنان اعلام کند.
در حج امسال بیش از 49 حاجی گلستانی در حادثه منا جان خود را از دست دادند که اسامی 9 حاجی گلستانی همچنان در لیست مفقودان است.
در حادثه مرگباری که صبح پنجشنبه دوم مهر ماه در رمی جمرات منا رخ داد، هزاران حاجی از کشورهای مختلف جان خود را از دست دادند.
انتهای پیام/