Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سردار اسماعيل قاآني از فرماندهان ارشد سپاه قدس در مصاحبه با رمز عبور ادعاي چند ماه گذشته دکتر محمود احمدي نژاد رئس جمهور سابق کشورمان را در خصوص تلاش براي دستگيري امام زمان (عج) را تائيد کرد.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از ميدان ۷۲، سردار اسماعيل قاآني از فرماندهان ارشد سپاه قدس و جانشين قاسم سليماني در مصاحبه با رمز عبور با تاييد ادعاي چند ماه گذشته دکتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور سابق کشورمان گفت: اعتقادمان به وجود مبارک امام زمان سلام الله عليه و حکومت جهاني ايشان است و اين يک اعتقاد و باور فراگير است و از پيرمردهاي ۹۰ ساله تا بچه‌هاي چهار پنج ساله شيعه که بپرسيد، همه مي‌گويند ان‌شاءالله امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد و حکومت جهاني تشکيل خواهد داد و اين را هم با کمال اعتقاد و باورشان به زبان مي‌آورند و ترديدي در آن ندارند. وقتي امريکايي‌ها وارد اين مسائل مي‌شوند، اصلاً نمي‌فهمند قضيه چيست و مدام دنبال اين مي‌گردند که امام زمان کجاست؟ نمونه‌اش در عراق هست که همان اوايل که به عراق آمده بودند، با بعضي از شخصيت‌هاي عراقي مصاحبه و بعضي‌ها را دستگير کردند و بردند و مدت‌ها با آن‌ها مصاحبه مي‌کردند که چگونه مي‌توان به امام زماني که اين‌ها اين‌طور محکم پشتش هستند دسترسي پيدا کرد؟ سيستم محاسباتي اين‌ها ظرفيت اين را ندارد و اين همان عاملي است که در ميدان مبارزه‌اي وارد شده‌ايم و کاملاً مي‌توانم بگويم ميدان نابرابري است، ولي در همين ميدان داريم جلو مي‌رويم و تا الان موفق بوديم و بعد از اين هم بدون ترديد موفقيم.
پيش از اين دکتر احمدي نژاد در جمع طلاب و روحانيون در ماه مبارک رمضان با اشاره به اينکه بايد دست مردم را در دست امام زمان(عج) گذاشت گفته بود:«بيش از آنکه ما دنبال امام زمان(عج) باشيم، آنها دنبال امام زمان(عج) هستند. آن‌قدر در دانشگاه‌هاي علوم انساني آمريکا راجع به امام زمان(عج) تحقيق کرده‌اند که اگر من بگويم هزاران برابر مجموع کار حوزه‌هاي علميه قم و نجف و مشهد، زياد نگفته‌ام، بلکه کمتر گفته‌ام که شما باور کنيد. با بسياري از کساني که به‌زعم آنان مي‌توانسته‌اند با امام‌زمان (عج) ارتباطي داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخليه کرده‌اند. به قول دوستي که مي‌گفت پرونده امام‌زمان (عج) را تکميل کرده‌اند و براي دستگيري‌اش بسته‌اند، تنها عکسش را کم دارند. آنها مي‌دانند که تنها خطر مبنايي و اساسي براي امپراتوري چندصدساله آنها امام عصر (عج) است».
اين سخنان رئيس جمهور سابق کشورمان واکنش هاي مختلفي در پي داشت. حجت الاسلام محسن غرويان استاد حوزه علميه قم و از شاگران سابق آيت الله مصباح يزدي و مخالف سرسخت امروز ايشان، ادعاهاي اخير احمدي‌نژاد را داراي پيامي سياسي دانسته و گفت:«من تصور مي‌کنم احمدي‌نژاد دستگيري خودش و ياران نزديکش را به دستگيري امام زمان (عج) تشبيه کرده است و از اين راه خواسته پيامي سياسي را به هواداران منتقل کند.
انتهای پیام/