Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه با روحیه انقلابی ، مدیریت جهادی و کمک مردم می توان کارهای بسیار بزرگی را انجام داد ، گفت: کسی که از کنار ناملایمات مردم به سادگی عبور کند هرکس باشد انقلابی نیست .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ سردارحسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان درافتتاحیه پروژه آبرسانی روستای میان سرطاق دهستان زرین گل شهرستان علی آبادکتول که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا استان گلستان انجام شد گفت: انقلاب اسلامی ما با تمام انقلاب های دنیا تفاوت دارد و براساس دین و دستورات قران کریم، پیامبر و ائمه است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما فخر انبیا و اولیا الهی و استمرار رسالت نبوی وعاشورای حسینی(ع) است ، تصریح کرد:این انقلاب فقط متعلق به مردم کشور ما نیست و بسترساز حکومت جهانی است ، جمهوری اسلامی ایران بخشی از انقلاب اسلامی است که در چارچوب دولت اسلامی تعریف می شود.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه در چند ساله اخیر بیشترین بیانات امام خامنه ای(مدظله) 7 واژه دارد انقلاب ، انقلابی گری ،انقلابی بودن ، انقلابی ماندن ، انقلابی فکرکردن و انقلابی عمل کردن ، گفت: در این حکومت که برپای دین است بن بست معنا ندارد زیرا در اسلام معنا ندارد و اگر بن بست معنا داشت آموزگار دین یعنی سید الشهداء با آن جمعیت کوچک در برابر آن لشگر 30 هزار نفره نباید جهاد می کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی توسل به ائمه داشته باشد بن بست ندارد یادآورشد: بسیج بن بست شکن است زیرا بسیج فرهنگ است ، آرمان و تفکر است و انقلاب اسلامی همین است و بن بستی در آن وجود ندارد.

سردار معروفی افزود: امروز دشمنان قسم خورده اسلام و بدخواهان و کج اندیشان می گویند امام می دانست چه نمیخواهد و ولی نمیدانست چه می خواست که این ظلم به شهدا و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی و انقلاب ما یعنی پیروزی اندیشه اسلام ناب محمدی ، گفت: امام خمینی (ره) و مردم به جمهوری اسلامی رای دادند چگونه نمی دانستند چه می خواهند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا استقلال سیاسی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و فرانسه در این جریانات اخیر جرات نکرد بدون اجازه ی آمریکا کاری انجام دهد.

وی به ذلیل بودن حکومت پهلوی اشاره کرد و گفت: در دوران پهلوی آمریکایی ها در فیش حقوقی شان حق توحش می گرفتند و بر در ورودی سفارت آمریکا نوشته بودند ورود ایرانی و سگ ممنوع در صورتی که امروز با وجود امامت و ولایت در بالاترین نقطه ی عزت قرار داریم و بسیجیان ما آمریکا و رئیس جمهور آمریکا را به چالش می کشند.

سردار معروفی اسلام سیدالشهدا که همان اسلام انقلابی است را ماندگار دانست و افزود: اگر در دوران پهلوی مسلمان بودیم ، نماز ، روزه و.. را داشتیم اما حکومت استکبار و صهیونیست بر ما حاکم بود.

وی اذعان داشت: 8 سال تلاش کردند که خط مقاومت را بزنند برای امنیت یهودیت در مقابل اسلام وحکومت ناب اسلامی، اما آنچه که ماندگار شد انقلاب اسلامی بود و امروز می بینیم لشکر بزرگ انصارالله در یمن مستقر است در صورتی که خرجی نداشتیم و نفوذ معنوی و فکری در آنها سبب تشکیل این لشکر عظیم شده است.

الگوی جبهه ی مقاومت ، دفاع مقدس و شهیدان ما هستند

وی با اشاره به اینکه الگوی جبهه ی مقاومت ، دفاع مقدس و شهیدان ما هستند، تصریح کرد: اگر امروز تحریم هستیم بخاطر مردم و عزت مردم است ، مگر دارو برای دولت است که تحریم می شود! پس دعوای آنها با مردم ماست زیرا مردم پای ارزش ها و انقلاب شان ایستاده اند.

معروفی با بیان اینکه مگر ارزشی بالاتر از رنگین کردن سفره های مردم وجود دارد گفت: امروز برای ما انسجام و وحدت واقعی از نان و آب در شرایط فعلی واجب تر است چون برای ما بزرگی می آورد در صورتی که انشقاق ذلت و خواری به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه با روحیه انقلابی ، مدیریت جهادی و کمک مردم می توان کارهای بسیار بزرگی را انجام داد ، گفت: کسی که از کنار ناملایمات مردم به سادگی عبور کند هرکس باشد انقلابی نیست .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: دو نوع پروژه "بزرگ و کوچک زود بازده" را در استان اجرا می کنیم .

وی تصریح کرد: پروژه های کوچک و زود بازده چند امتیاز مثل "مشارکت مردم و کاهش هزینه و بازه زمانی کوتاه" دارد و این پروژه ها موجب ایجاد همدلی در بین مردم میشود و در پروژه هایی که مردم مشارکت می کنند خود مردم هم از آن مراقبت می کنند چون در آن احساس نیاز کرده بودند.

سردار معروفی تصریح کرد: در63 روستای استان درخدمت در جهت محرومیت زدایی هستیم و سعی داریم این فعالیت را در200روستا گسترش دهیم.

وی افزود: برای اجرای20 پروژه دراستان گلستان 2 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که حدود 1 میلیارد و 300 هزینه شد و این صرفه جویی 700 میلیونی برای کمک به بقیه بخش ها هزینه خواهد شد .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: می خواهیم در مدت 6 ماه 1282 پروزه زود بازده را با استفاده از همراهی مردم در قالب گروه های جهادی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/