Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برنامه مرکز استان گلستان در یوم الله 9 دی گفت: با توجه به تمهیدات ستاد مرکزی، این مراسم روز 9 دی ماه ساعت 9:30 در مصلی گرگان به صورت تجمع و همراه با سخنرانی برگزار می شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ نجیب الله تاری ظهر امروز در جلسه با اعضای ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی استان گلستان، اظهار کرد: 9 سال از حوادث سال 88 می گذرد اما هنوز هم برخی دیدگاه هایی را به صورت مبهم نسبت به ماهیت اتفاقات آن سال ابراز می کنند تا حوادث 88 را به یک اشتباه انتخابات تقلیل دهند.

وی با بیان اینکه حوادث سال 88 فتنه ای برای براندازی نظام، در بستر انتخابات و با برنامه ریزی قبلی بود، افزود: برنامه های گرامیداشت 9 دی می بایست با رویکرد تبیینی و پاسخگویی به شبهات در بین آحاد جامعه باشد و در این راه رسانه ها و شبکه های اجتماعی باید در اولویت قرار بگیرند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان پاسخگویی منطقی و مستدل با افزایش آگاهی های عمومی از فتنه های بعدی جلوگیری می کند، تصریح کرد: در این راستا باید نشست ها و همایش هایی را برای اقشار مختلف مردم برای حوادث سال 88 برگزار کرد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که این جمع ها و نشست ها را برگزار و به بازخوانی فتنه 88 بپردازد.

وی با بیان اینکه عظمت کار ملت در 9 دی نیازمند تبیین است، اذعان کرد: اخیرا برخی ها می خواهند 9 دی را منهای در نظر گرفتن فتنه برگزار کنند لذا این افراد قائل به اشتباه در انتخابات از سوی هر دو گروه هستند اما نمایش معجزه گونه ملت ایران اسلامی با عنایات خاصه اهل بیت(ع) پاسخ آنها را در همان سال داد و بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی را درهم شکست.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان همچنین بیان کرد: نیاز است در هفته منتهی به 9 دی برنامه هایی با عنوان نقش وجایگاه مدیریت رهبری در گذر از فتنه 88 ،کارآمدی نظام در آستانه چهل سالگی انقلاب، برنامه ریزی شود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آن خواهد پرداخت.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه مرکزاستان گلستان در یوم الله 9 دی گفت: با توجه به تمهیدات ستاد مرکزی، این مراسم در 9 دی ماه ساعت 9:30 در مصلی گرگان به صورت تجمع و همراه با سخنرانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در ورودی مصلی گرگان ایستگاه رسانه ای توسط بسیج رسانه استان و مسابقه طراحی گرافیکی توسط حوزه هنری با حضور هنرمندان انجام در محل مصلی گرگان به نمایش گذاشته می شود.

تاری خاطرنشان کرد: این همایش ها در سایر شهرستان ها به منظور آگاهی بخشی وبصریت افزایی برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان صمت استان هم در این روز ایستگاه صلواتی برپا خواهد کرد.

انتهای پیام/