Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون عمرانی فرمانداری گرگان در خصوص وعده ای که در هفته خبرنگار در حسینیه سیستانیها گرگان به خبرنگاران داده بود ، توضیحاتی داد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ قدسیه ابشناس معاون عمرانی فرمانداری گرگان امشب یکشنبه 18 آذرماه در جمع فعالان فضای مجازی و رسانه های شهرستان گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد : بنده در روز خبرنگار در مراسمی که در حسینیه سیستانیها برگزار شد قول دادم به اصحاب زحمتکش رسانه 5 میلیون تومان هدیه بدهم .

آبشناس افزود : من به قول خودم وفا دار بودم و حتی صبح فردا هم 5 میلیون تومان همراه خودم به فرمانداری آوردم و قرار بود آقای محمد اذری بیاید و این مبلغ را از من بگیرد و به خبرنگاران بدهد .

وی تصریح کرد : اما آذری به دلیل مشکلاتی که داشت نیامد و این پول که دست من بود خرج شد ولی بنده سر قول خودم هستم .

معاون عمرانی فرمانداری گرگان خاطرنشان کرد : قرار شده هفته آینده طی مراسمی در همان مکان هدایا به خبرنگاران اهدا شود .

محمد آذری مدیرمسئول هفته نامه گلستان نو و مدیر فعال بنیاد نیمروز نیز در تکمیل توضیح آبشناس افزود : به دلیل تداخل آن ایام با محرم و صفر برگزاری مراسم جهت تقدیر از اصحاب شریف رسانه مقدور نبود .

آذری افزود : هفته آینده طی یک برنامه خوب از همکاران رسانه ای در حسینیه سیستانیها تجلیل به عمل خواهد آمد .

انتهای پیام /