Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دادستان مرکز استان از احضار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برای ادای توضیحات در خصوص سانحه رانندگی منجر به فوت «نوربخش» و «تاج‌الدین» خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تکذیب بازداشت مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: ایشان نیز همانند دو راننده دو طرف حادثه به دلیل تقصیر در وقوع این سانحه رانندگی احضار شده و تحقیقات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازپرسی شعبه ششم در حال بررسی پرونده است، در خصوص راننده تریلی که در بازداشت بوده، گفت: به دلیل آنکه سانحه رانندگی منجر به فوت بوده راننده تریلی و تویوتا لندکروز هر دو در ابتدا بازداشت شدند.

دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد: راننده تریلی به دلیل آنکه نتوانست کفیل مشخص کند، روز وقوع حادثه و روز گذشته بازداشت بود و امروز با تعیین کفیل آزاد شد.

حسینی در خصوص راننده تویوتا لندکروز اضافه کرد: وی نیز روز گذشته کفیل را مشخص کرده و آزاد شد.

وی بیان کرد: تصادفات منجر به فوت در تمام پرونده‌های مشابه راننده حداقل یک شب در بازداشت خواهد بود و بعد با نظر قاضی پرونده و تعیین کفیل تا زمان رسیدگی قرار بازداشت لغو خواهد شد.

گفتنی است، عصر روز پنجشنبه گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان سفر کردند که در ساعت 16 در محور گرگان به کردکوی در تقاطع معروف به «لردگاز» دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.

با وقوع این حادثه، سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان نیمه تمام ماند و پیکر «نوربخش» مدیرعامل و «تاج‌تالدین» معاون وی در سازمان تامین اجتماعی پس از تشییع در گرگان به تهران منتقل شد.

پلیس در این سانحه بی‌احتیاطی راننده سواری تویوتا لندکروز(خودروی حامل مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی) به علت عدم رعایت حق تقدم عبور هنگام دور زدن، عدم توجه کافی به جلو از جانب راننده تریلی و قصور مسوولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن یا تقاطع غیر همسطح بوده را سه عامل وقوع این سانحه تشخیص داد و برای هر سه، سهم مساوی در وقوع حادثه را در نظر گرفته است.

انتهای پیام/