Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی گلستان گفت: بامداد امروز ۲ نفر از افرادی که چند روز قبل از یکی از صرافی‌های شهر گرگان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری 2 نفر از سارقان یکی از صرافی‌های این شهر اظهارداشت: بامداد امروز 2 نفر از سارقانی که حدود 10 روز قبل به یکی از صرافی‌های شهر گرگان دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: از این افراد مقادیری طلا، دلار و سکه کشف شد که کارشناسان ارزش آنها را بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مقدار زیادی از طلا و ارز سرقتی، از این افراد کشف شد که تحویل پلیس آگاهی استان شده است. همچنین مقادیری وجه نقد نیز در حساب‌های بانکی سارقان وجود دارد که با هماهنگی قضایی ضبط شده است.

وی گفت: 2 فرد دیگر که همدستان سارق هستند، شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار دارند.

انتهای پیام/