Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

زمانی که مردم گرگان در مشکلات معیشتی دست و پا می زنند اصلاح طلبان این شهر از یک مجرم امنیتی با امکانات مجهز همچون جکوزی مجتمع مسکونی استانداری در مینی سیتی گرگان پذیرایی کردند این بماند که پشتش را هم کیسه می کشند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ در روزهای گذشته خبر سفر مصطفی تاجزاده مجرم امنیتی به استان گلستان در برخی شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

این مجرم امنیتی کسی است که بخاطر افکار تند و سیاسی اش و نقش مستقیمی که در هدایت عملیات فتنه 88 در براندازی جمهوری اسلامی داشت، به زندان محکوم شد.

او بعد از اینکه به لطف برکت و رافتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد، از زندان آزاد شد و در اولین دیدار میزبان اصلاح طلبان گرگانی بود و حالا بعد از یک گردش کار چند ساله در اولین سفر خارج از تهران خود دوباره به سراغ دوستان گرگانی اش آمد .

در گرگان نیز تندروهای اصلاح طلب برایش فرش قرمز پهن کردند که می توان به بقایای پوسیده جبهه مشارکت استان نظیر هاشم مهیمنی، حسین رفعتی و... اشاره کرد که هماهنگ کننده کارهای او در استان گلستان بود.

این افراد طی این چند روز بهترین امکانات را برای این "مجرم امنیتی" مهیا کردند تا در ایامی که مردم در مشکلات معیشتی خود دست پا می زنند و برای تهیه یک قوطی رب مشکل دارند ، این "عنصر برانداز" از بهترین امکانات این مملکت سوء استفاده کند که یکی از آنها استفاده از جکوزی مجتمع مسکونی استانداری گلستان در یکی از محله های بالاشهر گرگان بود .

اما جالب است بدانید برخی از این سیاسیون گرگانی چقدر ذلیل بوده و متاسفانه این ذلت را بنام مردم گرگان حک کردند که پشت مصطفی تاجزاده فتنه گر را مدام در جکوزی کیسه می کشیدند.

اما کسی که این عمل خفت بار را مرتکب شد چه کسی بود ؟

این فرد (ع – ع) یکی از مدیران میانی استانداری گلستان بوده و در زمان حسن صادقلو استاندار سابق میدان کمتری برای فعالیت داشته اما در یک سال اخیر فعالیت های سیاسی اش را بیشتر کرده است و بهتر است استاندار گلستان مراقب رفتار چنین مدیرانی باشد که دل در گرو حرف های مجرمین امنیتی دارند نه انقلاب و نظام .

انتهای پیام /