Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نامه جنجالی مدیر کل ارشاد گلستان که جامعه خبری و رسانه های استان را دچار بحران و التهاب کرده ، یک قربانی خواهد داشت .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ نامه جنجالی عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که شائبه غیر قانونی بودن خانه مطبوعات استان گلستان را ایجاد کرد ابعاد گسترده تری پیدا کرده است.

پای این جنجال به استانداری گلستان و مراجع نظارتی باز شده و در آستانه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان جهت اختتامیه نمایشگاه کتاب گلستان همه دوستان و یاران مدیر کل ارشاد واسطه شده اند تا خبرنگاران معترض و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مقابل وزیر تجمع اعتراضی نداشته باشند .

از طرفی شنیده ها حاکیست کشمیری گفته هیچ نقشی در زدن این نامه نداشته و اگر چه از محتوای نامه مطلع بوده اما از اینکه قرار بوده به سایر ادارات رونوشت زده شود ، اطلاعی نداشته است و تلویحا به برخی ها رسانده که حتی حاضر به عذرخواهی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان است .

برخی ها(دوستان اصلاح طلب ارشادی یحتمل مشاورین پشت پرده کشمیری) که منتظر فرصت بوده اند این کار را گردن دائمی معاون فرهنگی اداره کل انداخته و در صدند با القا ناکارآمدی دائمی او را از این سمت جدا کنند و حتی نزد خودشان گزینه هم مطرح کرده اند.

اینها پا را فراتر گذاشته و حتی گزینه هایی را هم مطرح کرده اند و فرشته آل نبی گزینه مطرح شده برای جانشینی دائمی است هر چند از ایرج رمضانی کارشناس مطبوعات ، دیلم کتولی روابط عمومی سابق و ... هم کمرنگ تر نام برده شده است .

حال باید دید کشمیری شجاعت دارد مسئولیت نامه اشتباه خود را بپذیرد تا معاون فرهنگی اش قربانی نشده و اینطور به او حمله نکنند یا خود او هم منتظر چنین فرصتی برای جابجایی معاونش بود ؟

تحولات بعدی ارشاد درستی سخن ما را تایید یا رد خواهد کرد .

انتهای پیام /