Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر اماکن عمومی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۹۸ واحد صنفی متخلف از سوی پلیس اطلاعات استان پلمب شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از تسنیم، سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش جرایم در فضای مجازی اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون پرونده‌های مربوط به جرایم در فضای مجازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در استان رشدی 8.5 درصدی پیدا کرده است.

وی افزود: نیمی از پرونده‌های مربوط به برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی، 33 درصد مربوط به هتک حیثیت و جرایم علیه افراد، 6 درصد مربوط به کلاهبرداری و 4 درصد جرایم غیراخلاقی و بقیه سایر جرایم بوده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مردم باید آگاهی‌های خود را نسبت به جرایم فضای مجازی افزایش دهند، گفت: پلیس فتا استان گلستان دوره‌های آموزشی مختلفی برای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و اقشار مختلف انجام داده که تا پایان سال هم این دوره‌ها برقرار خواهد بود.

وی درباره افزایش نظارت‌ها بر اماکن عمومی در استان بیان داشت: از ابتدای امسال 23 هزار مورد بازدید از صنوف مختلف صورت گرفته که نسبت به سال قبل 16 درصد افزایش دارد.

جاویدان با بیان اینکه در این مدت 3 هزار و 568 فقره پروانه کسب صادر شده است، گفت: در همین بازه زمانی 898 واحد صنفی متخلف در استان توسط پلیس اطلاعات پلمب شد که نسبت به سال قبل 14 درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به افزایش 9 درصدی صدور گذرنامه در استان افزود: در 6 ماهه امسال 21 هزار و 852 فقره گذرنامه جدید در استان صادر شده است. همچنین کنترل ورود و خروج از مرزهای استان افزایش یافته که در این مدت 9 هزار و 560 نفر از مرزهای استان تردد کرده‌اند.

انتهای پیام/