Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آیت الله قدمی از علمای مطرح استان در خصوص انتخاب مسولین در استان و کشور گفت: عدالت مهمترین شرط مسئول شدن در کشور بوده و عدالت شیعه و سنی نمی شناسد.

 

 به گزارش تیتر آزاد، به نقل از اترک، آیت الله سید حبیب الله قدمی از علمای برجسته استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با اترک در خصوص وجود مباحث پیرامون شورای رهبری گفت:آنچه در قانون آمده به علت شرایط خاص آن زمان بوده است .

وی افزود : ولی هم اکنون وضع به گونه ای است که ما هیچ دلیلی برای داشتن و برقرار کردن شورای رهبری نداریم چرا که وجود مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به ایران اسلامی عظمت داده و کشور را از گزند آسیبها رهانیده است .
آیت الله قدمی مدیر موسسه گلستان قرآن در ادامه افزود:خبرگان رهبری امروز باید به عنوان بازوی رهبری کمک کنند و عدم وابستگی به گروهها و جناحها در خبرگان رهبری از شروط مهم خبرگان می باشد .
وی در خصوص شرط گرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت:در نظام جمهوری اسلامی ایران شرط پذیرش مسئولیت عدالت است نه مذهب وعدالت داشتن و عادل بودن شیعه و سنی ندارد و هر کس عدالت داشت می تواند مسئولیت بپذیرد .
حافظ کل قران کریم تصریح کرد: خبرگان رهبری باید در شرایط سخت مانند فتنه چشم و گوش رهبر باشند و به او کمک کنند نه این که سکوت اختیار کرده و مصلحت اندیشی کنند .
انتهای پیام /