Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 امام جمعه بندرگز گفت :من از مسئولین فرهنگی ،نماینده ولی فقیه حاج آقای نورمفیدی ، استاندار ،ریاست دانشگاه گلستان سئوال می کنم کسی که اعتراف می کند دین و ایمان درست و حسابی ندارد مثل آب خوردن دروغ می گویدچرا برای سخنرانی دعوت کرده اید ؟

 به گزارش تیتر آزاد، به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز گفت : در هفته گذشته شخصی که به عنوان لیدر یک جناح خاص در جامعه مطرح است در دانشگاه استان گلستان به عنوان سخنران دعوت می شود و سخنرانی می کند خودش می گوید من دین و ایمان درست و حسابی ندارم آنچه که درباره پس از برجام گفته ام که با توافق ایران گلستان می شود این دروغی بیش نبود ،دروغ گفتیم که با این توافق ایران گلستان می شود و رفع تحریم نمی تواند براقتصاد ما معجزه کند .

محمدی افزود :من از مسئولین فرهنگی سئوال می کنم از نماینده ولی فقیه حاج آقای نورمفیدی سئوال می کنم ،من از استاندار سئوال می کنم ،من از ریاست دانشگاه گلستان سئوال می کنم کسی که اعتراف می کند دین و ایمان درست و حسابی ندارد مثل آب خوردن دروغ می گوید و دروغ که گناه کبیره است را در جامعه اشاعه می دهد چرا برای سخنرانی دعوت کرده اید ؟
وی با اشاره به اینکه چرا اجازه سخنرانی در استان را داده اید و این گونه شخصیت ها چه کمک تربیتی به نسل جوان امروز این استان می کند ، تصریح کرد : جز اینکه جوانان ما را منحرف کنند و بصیرت جوان ما را ازبین ببرد اثر دیگری ندارد.
امام جمعه محبوب شهرستان بندرگز در ادامه اظهار کرد : نمی دانم چرا اینها را در این روزها ،در این بازه زمانی نزدیک به انتخابات دعوت می کنند شاید می خواهند جو استان را برهم بزنند و آن را به نفع خودشان تغییر بدهند .بدانید که مردم بیدارند به درستی مسائل استان را رصد می کنند .
یک سخن انقلابی رهبری عربستان را در جای خود نشاند
حجت الاسلام محمدی گفت : سالها باید سربه سجده بگذاریم تا شاید بتوانیم شاکر نعمت وجود چنین رهبری مقتدر و شجاع و متدین و مذهبی و دینی مدیر و مدبر و سیاست مدار و حکیم باشیم که به عنوان ولی فقیه در کانون مرکزی حاکمیت سیاسی و رهبری جامعه اسلامی و حرکت های نهضت های اسلامی قرار گرفته ،دنیای اسلام امروز رهبر ما را ولی امرمسلمین جهان می دانند که چشم آزادیخواهان جهان به عنایات ایشان است به مثابه قلب تپنده مقاومت اسلامی و امتهای اسلامی عمل می کند .
محمدی اظهار داشت: عزت ما ،عظمت ما استقلال جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه است که با یک سخن انقلابی عربستان را در جای خود می نشاند اما متاسفانه سخنان منفعلانه وزیر امور خارجه امروز عربستان را باز گستاخ می کند این عربستان جنایتکار امروز ایران را در منطقه متجاوز می خواند و بخشی از مشکل سوریه توصیف می کند.
وی با بیان اینکه من نمی دانم چه شاخصه ای این وزیرامورخارجه مان دارد که برای او تندیس و سردیس درست می کنند خاطرنشان کرد: ما هنوز یاد آن تصویر زانو زدن ظریف درمقابل امیر همیشه مست کشور کوچک کویت می افتیم خجالت زده ایم. این دیگر تندیس و سردیس نمی خواهد.
محمدی گفت : اگر ما عزت و عظمت می خواهیم ،اگر اقتدار می خواهیم باید مانند رهبری عمل کنیم و سخن بگوئیم و حرف بزنیم مانند رهبری دغدغه داشته باشیم ،دغدغه های رهبری در همه مسائل است ،دغدغه رهبری ،دغدغه فرهنگی است .
وی ادامه داد: اما متاسفانه معاون پارلمانی رئیس جمهور به مجلس گفت شما مدل کشور ترکیه و لبنان را در ایران پیاده سازی کنید مقوله حجاب را رها کنید هرکسی دوست دارد حجاب داشته باشد ،هرکسی نمی خواهد بگذارید آزاد باشد واقعا عجیب است ثمره خون شهدا آرمان های امام راحل را می خواهند زیرپا بگذارند .
انتهای پیام /