Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار مقابل هند مهم است و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

به گزارش تیترآزاد، به نقل از دانا؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با هند گفت: سال نو را تبریک می‌گویم. امیدوارم بهترین سال را داشته باشید. بازی مقابل هند بازی مهمی است. به این دلیل که هم نتیجه مهم است و هم برای جایگاه ما تعیین کننده است. امیدوارم با 3 امتیاز در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

وی افزود: از آخرین بازی تیم ملی 4 ماه گذشته و ما بازی نداشتیم. زمان طولانی بوده، اما با در اختیار داشتن بازیکنان فوق‌العاده که با تمرکز هستند و انگیزه زیادی دارند با قدرت مقابل هند قرار می‌گیریم. تنها فرصت برگزاری 2 جلسه تمرین را با همه بازیکنان داشتیم و باید اشاره کنم همه بازیکنان غیر از قوچان‌نژاد برای بازی آماده هستند. ما با 11 بازیکن وارد میدان می‌شویم، اما همه آماده هستند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که قوچان‌نژاد و دژاگه در بازی فردا نیستند، این کار را برای شما سخت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تمرکز اول ما این است که فوتبال خوبی را ارائه کنیم و 3 امتیاز را بگیریم. وقتی شما بازی فوتبال را انجام می‌دهید همه انتظار دارند، گل‌های زیادی را به ثمر برسانید؛ اما این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد.

وی افزود: فردا که وارد زمین می‌شویم عملکرد خوب، کسب نتیجه و تمرکز بالا مهم است. قوچان‌نژاد و دژاگه از بازیکنان تاثیرگذار هستند، اما خوشبختانه ما یک تیم را در اختیار داریم که همه آماده هستند و در اختیار تیم ملی هستند و عملکرد خوبی هم دارند.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: همان طور که گفتم تیم جوانی داریم که سید جلال حسینی از نمونه‌های بارز آن است و با انگیزه بالایی مانند یک جوان 18 ساله با طراوت در تمرینات حاضر می‌شود. ما چند بازیکن جوان داریم که تجربه بالایی دارند، مانند منتظری، شجاعی، حسینی و حتی دژاگه، اما بقیه بازیکنان جوان در 6،8 و یا 10 سال آینده، آینده فوتبال ایران را در دست خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند بازیکن در پست‌های مختلف در اختیار تیم ملی است، خاطرنشان کرد: راه حل‌های زیادی برای تمامی پست‌ها داریم. برای هر پست چند انتخاب هست و چند بازیکن را می‌توانیم انتخاب کنیم. منو برای فوتبال ایران باز است و شرایط برای 10 سال آینده مهیاست، اما فوتبال حرف امروز است و باید بازیکنی داشته باشیم تا بازی را ضمانت کند.

کی‌روش در مورد حضور هواداران در مسابقه فردا، گفت: به خاطر ایام نوروز و اینکه بسیاری از افراد تهرانی به مسافرت رفتند از اینکه چه تعداد هوادار می‌آید اطمینانی ندارم اما امیدوارم و خواهش می‌کنم که هواداران به ورزشگاه بیایند چرا که فوتبال خوبی بازی خواهیم کرد و آنها لذت می‌برند.

انتهای پیام/