Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دولت در بخشنامه‌ی مورخ 29/1/1397،  دستگاههای دولتی، قوای سه‌گانه و نهادهای عمومی غیردولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌ رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند. با گذشت ۳ روز از این بخشنامه، مشاهده می شود، ادارات دولتی شهرستان آزادشهرهنوز اطلاع رسانی خود را از طریق تلگرام انجام می دهند.

به گزارش تیتر آزاد، دولت در بخشنامه‌ی مورخ 29/1/1397،  دستگاههای دولتی، قوای سه‌گانه و نهادهای عمومی غیردولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌ رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند.

با گذشت ۳ روز از این بخشنامه، مشاهده می شود، ادارات دولتی شهرستان آزادشهرهنوز اطلاع رسانی خود را از طریق تلگرام انجام می دهند و هیچ تبلیغی برای کانال خود در پیام رسانهای داخلی نمی کنند. 

چرا مسئولین آزادشهری برای حمایت از پیام رسان داخلی این همه تعلل می کنند و قصد دارند انتقال کانال خود به پیام رسان های داخلی را برای دقایق آخر بگذارند؟!

این اکراه مسئولین آزادشهر برای چیست؟!

برای روشن شدن چرایی این تعلل، خبرنگار ما به بررسی کانال تلگرامی استانداری و کانال علمی کاربردی دادگستری گلستان پرداخت که مشخص شد این کانالها هنوز در تلگرام فعالیت دارند. البته جستجوی برای بررسی کانالهای تلگرامی بقیه ادارات کل انجام نشد، زیرا آب در سرمنشا، یعنی استانداری گل آلود بود.

لازم به ذکر است، کانال استانداری گلستان، امروز تبلیغ کانال خود در پیام رسان های داخلی را در تلگرام گذاشت. انتظار می رفت، مسئولین استان برای تشویق مردم به استفاده از پیام رسانهای داخلی، نسبت به انتقال کانالهای خود، اشتیاق بیشتری نشان می دادند و در همان روز اول ابلاغ بخشنامه، کانال خود را در پیام رسان داخلی ایجاد می کردند و به تبلیغ آن در تلگرام پرداخته و در روز دوم تمام فعالیتهای خود در تلگرام را متوقف می کردند.

از استانداری گلستان تقاضا داریم ، نسبت به اجرای بخشنامه دولت، جدی تر برخورد کرده و کار را به روز آخر نکشانند.

2

3

6

7

5

4

1

9

8

10

11

انتهای پیام/