Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت روز تاسیس سازمان تبلیغات، امروز ظهر امام جمعه آزادشهر به همراه معاون فرماندار آزادشهر به دیدار رئیس اداره تبلیغات آزادشهر رفتند.

به گزارش تیترآزاد، به مناسبت روز تاسیس سازمان تبلیغات، امروز ظهر حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر به همراه سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار آزادشهر به دیدار حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات آزادشهر رفتند.

در این دیدار حجت الاسلام شهابی خطاب به رئیس اداره تبلیغات آزادشهر اعلام کرد: بنده سازمان تبلیغات را نهادی پر تلاش و دلسوز می دانم و از زحمات شما عزیزان که بی توقع و با بودجه اندک به جنگ نرم با دشمن تا دندان مسلح رفته اید تشکر می کنم.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: واقعا اداره تبلیغات آزادشهر با حضور شما کارنامه موفقی داشته است و بنده از شما و همکارانتان تشکر می کنم.

بعد از سخنان امام جمعه آزادشهر قاضوی نیز با اشاره به کم بودن بودجه سازمان تبلیغات در برابر مسئولیتهای بیشمار محوله گفت: کشور برای مبارزه فرهنگی با هجمه دشمنان نیاز به یک برنامه مدون دارد و باید هدف مشخص و وظیفه هر اداره و نهاد اعلام شود، تا این امر مهم که مقام معظم رهبری به دفعات به آن اشاره کرده و حتی بارها جملات سنگینی به مسئولین نظام گفته است، تنها بر دوش اداره تبلیغات نیفتد و همه ادارات سهم خود را در این مبارزه فرهنگی ایفا کنند.

در آخر حجت الاسلام دیلمی با ارائه گزارش سال گذشته اداره خود خطاب به امام جمعه آزادشهر گفت: از آنجا که سازمان تبلیغات زیر نظر نهاد رهبری است و ائمه جمعه نماینده ولی فقیه در شهرستان ها ، بنده شما را مافوق خود می دانم و همواره در رکاب شما هستم.

وی ادامه داد: بنده و کارکنان اداره تبلیغات اعم از کادر اداری و روحانیون مستقر در روستاها که با حقوق اندک  مشغول به خدمت هستند، تمام افتخار ما این است که سرباز ولایت فقیه هستیم و امیدواریم که با همین افتخار از دنیا بروم.

SDC14852

انتهای پیام/