Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 رئیس مرکز بهداشت استان گلستان گفت: ۱۱ درصد مردم استان گلستان در معرض نا امنی شدید غذایی قرار دارند.


به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا هنرور صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی مقابله با بیابان زایی در استان گلستان، اظهار کرد: گلستان جزو استان های نسبتا امن غذایی در کشور بوده، اما ۱۱ درصد از مردم استان در معرض نا امنی شدید غذایی قرار دارند.

وی افزود: آزادشهر و رامیان در صدر شهرستان‌های نا امن غذایی در استان گلستان قرار دارند که باید بسیار در این زمینه مراقب باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه پروژه سمات در راستای مقابله با نا امنی غذایی در استان اجرا می‌شود، گفت: پروژه سمات به معنی سیستم مداخله‌ای امنیت و تغذیه است.

هنرور تصریح کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد ۲۵ درصد خانواده‌هایی که سرپرست آنها پدر است در معرض نا امنی غذایی قرار دارند در حالی که این رقم در خانواده‌هایی که سرپرست آنها مادر است به ۵۰ درصد می‌رسد.

وی یادآور شد: همچنین در خانواده‌هایی که سرپرست آنها از تحصیلات بالاتری برخوردار بوده امنیت غذایی بیشتری وجود دارد.

انتهای پیام/