Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم روز سوم درگذشت آیت ا... رفسنجانی در آزادشهر برگزار شد و در این مراسم امام جمعه شهر دلند در رابطه با شخصیت ولایی و انقلابی آیت ا... رفسنجانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

امام جمعه دلند گفت: اگر می بینید انبوه جمعیت پای تابوت این عالم حاضر می شوند با نفس گرم ولایت است. آن پیام رسای مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان است که مردم را یکپارچه بسیج می کند تا در پای تابوت آیت ا... هاشمی حاضر شوند و بلند و رسا شعار دهند ٬ هاشمی هاشمی دعای رهبر ما بدرقه راه تو.

به گزارش تیتر آزاد٬ مراسم سوم درگذشت آیت ا... رفسنجانی با حضور امام جمعه آزادشهر٬ امام جمعه اهل سنت نگین شهر ٬ امام جمعه دلند٬ فرماندار ٬ مسئولین و کارکنان ادارات و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آزادشهر در مسجد جامعه آزادشهر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محسن کیائی امام جمعه شهر دلند در رابطه با شخصیت ولایی و انقلابی آیت ا... رفسنجانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 کیائی در سخنان خود اظهار کرد: این مجلس به پاس داشت عالمی مجاهد٬ یار دیرین حضرت امام ره و مقام معظم رهبری ٬ از طرف ستاد ارتحال حضرت آیت ا... هاشمی برگزار شده است.

امام جمعه دلند ادامه داد: امام علی (ع) در جمله ای فرمودند؛ هیچ شرافتی مانند شرافت و فضیلت علم نیست. حال می بینید این جمعیت و این مردم فهیم ایران اسلامی در پی ارتحال عالم بزرگوار٬ شخصیتی که یک عمر در مسیر فضل و دانش و مجاهدت در راه خدا قدم برداشته است حضور پیدا کردند. 

وی افزود : امام خمینی در رابطه با شخصیت آیت ا... هاشمی می فرمایند؛ هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

کیائی ضمن تشکر از صدا وسیما بخاطر پخش خاطرات آیت ا... هاشمی در سخنانش بیان کرد: در یک کلیپی از خاطرات آیت ا... هاشمی مشاهده کردید که شخصی از او پرسید ارادت شما نسبت به حضرت آقا چگونه است؟ آیا از ارادت شما نسبت به ایشان کاسته شده است؟ که آیت ا... هاشمی تاکید کردند که مقام معظم رهبری همه عشق من است.

امام جمعه دلند ادامه داد: اگر می بینید انبوه جمعیت پای تابوت این عالم حاضر می شوند با نفس گرم ولایت است. آن پیام رسای مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان است که مردم را یکپارچه بسیج می کند تا در پای تابوت آیت ا... هاشمی حاضر شوند و بلند و رسا شعار دهند ٬ هاشمی هاشمی دعای رهبر ما بدرقه راه تو.

وی افزود:  پیامی که حضرت آقا در ارتحال این عالم مجاهد اعلام کردند قابل تامل است. آقا در این پیام از جناب آیت ا... هاشمی به عنوان رفیق دیرین یاد می کنند٬ رفیقی که دوستی آنها از قبل از انقلاب و در بین الحرمین شکل گرفته است. در ادامه پیام رهبر انقلاب او را همسنگر و همراه قدیمی در زمان مبارزات انقلاب و همکار نزدیک سالهای متمالی در عهد جمهوری اسلامی معرفی می کند.

کیائی گفت: آقا در قسمت دیگری از پیام خود فرمودند: سال‌ها زندان و تحمل شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آنگاه مسئولیتهای خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگهای درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است. با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی‌شناسم که تجربه‌ای مشترک و چنین درازمدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ‌ساز به یاد داشته باشم.

امام جمعه دلند در پایان گفت: مردم ایران مردمی قدرشناس و ولایتمدار هستند و اینچین پرشور در مراسمات بزرگداشت این عالم مجاهد حضور پیدا میکنند.

دقت در پیام مقام معظم رهبری شخصیت والای آیت ا... هاشمی را معرفی می کند و ولایتمداری و دلسوزی او را برای انقلاب اسلامی به وضوح اعلام می دارد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

16

انتهای پیام/