Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

صبح امروز پیش قراولان اردوهای جهادی دانشجویی به روستاهای نراب و سیب چال آزادشهر اعزام شدند.

 به گزارش تیتر آزاد، صبح امروز مورخ 28/4/1395 پیش قراولان اردوهای جهادی دانشجویی به روستاهای نراب و سیب چال از توابع بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر اعزام شدند.

سید جابر حسینی مسئول بسیجج دانشجویی آزادشهر در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: شناسایی عرصه از یک ماه قیل شروع شده بود و با همکاری فرمانداری، بخش داری و برخی از دستگاههای اجرایی هماهنگی های لازم صورت گرفت.

حسینی گفت: در این اردو به ارتقاء سطح آموزشی مردم روستاها و نقاشی مساجد کمک خواهیم کرد.

000

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که روز پنج شنبه 24/4/1395 گروه دیگری از دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد آزادشهر به روستای شاه کوه سفلی برای رنگ آمیزی مسجد روستا اعزام شدند.

شاهکوه روستایی است کوهستانی واقع در البرز مرکزی که از شمال به گرگان و از جنوب شرقی به شاهرود و از جنوب غربی به دامغان می رسد و از نظر تقسیمات استانی در حوزه استان گلستان قرار می گیرد. 


این روستا در ارتفاع ۲۰۰۰ متری دریا قرار دارد و با شهرهای گرگان و شاهرود ارتباط زمینی از طریق راه شوسه دارد. 
شاهکوه به علت موقعیت کوهستانی خود دارای تابستان هایی معتدل و زمستان هایی سرد است و مردم آن به کارهای کشاورزی و دامپروری اشتغال دارند.