Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بمناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ،همایش بزرگ تکریم معلم باحضور فرهنگیان و خانواده آنان در سالن ورزشی وحدت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده فرهنگیان گفت: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی از برکات ارزنده انقلاب اسلامی است و امروز اگر نبودند رزمندگان مدافع حرم،حریم کشورمان از این امنیت برخوردار نبود و ما باید در کنار مرزهایمان با داعش می جنگیدیم.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر در ادامه گفت:هفته معلم فرصت مناسبی بود تا از زحمات معلمان به نحو شایسته تجلیل کنیم.

وی از ادارات ورزش و جوانان،فرهنگ و ارشاداسلامی و نیز گروه فرهنگی،هنری پرهام در برگزاری ابن همایش قدردانی کرد.

در ادامه علیرضا ابراهیمی نماینده منتخب مردم آزادشهر و رامیان در مجلس دهم،بابیان اینکه امروز احترام به مقام معلم از تأکیدات دین مبین اسلام و سیره پیامبران الهی است افزود: بعنوان منتخب شما در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را درجهت رفع مشکلات آموزش و پرورش و معلمان خواهم کرد.

آنگاه حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پورخطیر امام جمعه آزادشهر هم توسعه و پیشرفت جامعه را حاصل خدمات و تلاشهای ارزنده معلمان در کلاس درس بیان کرد و گفت: پرورش انسانهای مفید برای جامعه از اهم وظایف آموزش و پرورش است و رسالت معلمان در جامعه اسلامی تربیت ذینی فرزندان در کنار علم آموزی است.

در ادامه این مراسم از معلمان نمونه شهرستانی و یک مدیر نمونه استانی،بازنشستگان فرهنگی سال تحصیلی جاری،خانواده شهدای فرهنگی،خانواده فرهنگیان متوفی سال گذشته و نیز از یکی از پزشکان نیکوکار با اهدای جوایزی تجلیل شد.

این مراسم با اجرای برنامه های هنری توسط گروه پرهام،نمایش طنز و اجرای سرود توسط گروه کر همراه بود.

در پایان هم از 30 فرهنگی حاضر در همایش باهمکاری گروه فرهنگی هنری پرهام با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/