Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شب گذشته ، همزمان با شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مراسم جشن بزرگ مبعث در آستان مقدس امامزادگان محمد بن جعفر(ع) و محمدبن زید(ع) آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، این مراسم معنوی با حضور ، حجت الاسلام ابراهیم معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه آزادشهر، فرماندار شهرستان، و جمعی از ائمه جمعه شهرهای همجوار و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و حضور پرشکوه مردم استان و شهرستان آزادشهر در آستان مقدس امامزادگان محمد بن جعفر(ع) و محمدبن زید(ع) برگزار شد.

این مراسم با مولودی خوانی و مرثیه سرایی مداح اهل بیت سیدمیرهاشم جعفری نیز همراه بود.

حجت الاسام ابراهیمی معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع حاضرین ضمن تبریک مبعث حضرت محمد (ص) و بیان سنت های پیامبر اکرم اظهار داشت: یکی سنت ها پیامبر اکرم سنت ازدواج آسان است و ایشان به پیروانش این دستور را می داد که در امر ازدواج سختگیری نکنند و ازدواج ها را در مساجد برگزار کنید.

وی افزود: در جامعه امروز یکی از بدترین اخلاقی که در حال پیشرفت است، انتخاب نادرست اسم برای فرزندان است که این خود خلاف سنت پیامبر است.

حجت الاسم ابراهیمی اذعان داشت: یکی از مهمترین وظایف ما امروزه، انجام و عمل و رواج سنت های پیامبر اکرم (ص) است.

در قسمتی دیگر از این برنامه حجت الاسم قلی پور امام جمعه آزادشهر ضمن خیرمقدم به حاضرین، و بیان مطالبی در خصوص مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، نسبت به برگزاری باشکوه این چنین برنامه هایی در سطح شهرستان تاکید داشت و از برگزاری این برنامه ابراز خرسندی نمود.

در پایان این مراسم نیز به قید قرعه از بین حاضرین دو کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.