Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

پس از شمارش آرا در شعب اخذ رأی در شهرستان های آزادشهر و رامیان نماینده منتخب مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

 به گزارش تیتر آزاد، با انتخاب مردم منطقه، "علیرضا ابراهیمی" به عنوان پیروز انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های آزادشهر و رامیان شد و نماینده این حوزه بعد از تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان می باشد.

لازم به ذکر است: علیرضا ابراهیمی بخشدار سابق فندرسک و رئیس ارشاد علی آباد کتول بوده و اصالتا سیستانی و صبغه اصولگرایی دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که بعد از علیرضا ابراهیمی با فاصله محسوسی از تعداد آراء، مرادعلی منصوری و غلامعلی کوهساری نیز حضور داشتند.

در حال بروز رسانی . . .


شمارش آراء گرگان و آق قلا هنوز تمام نشده است/ سه حوزه انتخابیه نمایندگان خود را شناختند

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از استانداری گلستان؛ رئیس ستاد انتخابات گلستان با اعلام نتایج شمارش آرا در برخی از حوزه های انتخابیه استان گفت: شمارش آرا در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هنوز به اتمام نرسیده است.

"علی اصغر طهماسبی" امروز (8 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: شمارش آرا در برخی از حوزه های انتخابیه به اتمام رسیده و برخی حوزه ها نماینده خود را شناخته و انتخابات در تعدادی از حوزه ها نیز دو مرحله ای شده است. 

وی افزود: در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آقای قرجه طیار با کسب 50 هزار و 600 رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

طهماسبی ادامه داد: در علی آبادکتول نیز اسدالله قره خانی با 44 هزار و 547 رای حائز بیشترین آراء شد و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آراء در حوزه های انتخابیه کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن و همچنین حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه دو مرحله ای شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان نیز علیرضا ابراهیمی با 27 هزار و 50 رای نماینده مجلس دهم شد.

وی گفت: شمارش آراء در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به اتمام نرسیده و احتمالا تا بعدازظهر امروز اعلام خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به نتایج شمارش آراء مجلس خبرگان رهبری هم گفت: شمارش آراء در 5 حوزه انتخابیه به اتمام رسیده و در گرگان هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/