Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر از اجرای 178 طرح فلاح بصورت شبکه ای و سنتی برای مددجویان این نهاد در سال جاری خبر داد.

 به گزارش تیتر آزاد، سیدعبدالرضا میری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: طرح فلاح با هدف تقویت عزت‌ نفس مددجویان، تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی خانواده‌های زیر پوشش، ایجاد زمینه مثبت در ازدواج فرزندان خانواده و همچنین ایجاد ارتباطات سازنده اجتماعی با همسایگان و اطرافیان برای مددجویان این نهاد برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسات شبهات دینی مخاطبان توسط مشاوران مذهبی و مبلغان دینی حوزوی پاسخ داده می‌شود.

میری با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 178 طرح فلاح بصورت شبکه ای و سنتی برای مددجویان این نهاد برگزار شده، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح و آموزش‌ها باهدف تلاش در راستای اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم و بالندگی نهاد خانواده و مصونیت‌بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی و گسستگی، تقویت احساس کرامت اجتماعی و برانگیختن عزت ‌نفس و... برنامه ریزی می شود.

انتهای پیام/