Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول گزينش ائمه جمعه کشور گفت: 22 بهمن روز به ثمر نشستن مجاهدت ها و حضور پررنگ ملت ایران است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام تقوي  در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن آزادشهر؛ 22 بهمن را نقطه عطفی خواند که زلزله ای در جهان ایجاد کرد و اظهار داشت: 22 بهمن روز به ثمر نشستن مجاهدت ها و حضور پررنگ ملت ایران است که تمام زحمات آنها به ثمر نشست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در راستای انقلاب نبوی، به ملت ایران عزت و عظمت داد و ملت ایران کسانی بودند که با حمایت از امام خمینی به ایشان اقتدار و صلابت دادند.

حجت الاسلام تقوي خاطرنشان کرد: امروزه ما شاهد عزت و سربلندی ملت ایران هستیم و این عظمت و اقتدار در سایه اسلام به وجود آمده است، اسلامی که مبتنی بر کتاب و عترت و ولایت به وجود آمده است.

وی ادامه داد: آن روزها بعد از فتنه 88، ملت ایران با حضور پررنگ خود فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند و جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران اسلامی دادند.

مسئول گزينش ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ولایت فقیه برای ما اصل و اساس است و با هیچ چیز آن را عوض نخواهیم کردعنوان کرد: برخی امروزه به دنبال این هستند خواسته یا ناخواسته با حرف ها ورفتارهای خود رهبری را تضعیف کنند، اما ملت ما بصیر هستند و امروز شعار ملت ایران اسلامی " حزب فقط، حزب علی؛ رهبر فقط سید علی " نیز می باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو اذعان داشت: به کاندیدایی رای دهیم که در برابر آمریکا و استکبار، اهل سازش و انفعال نباشد.

انتهای پیام/