Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عصر روز گذشته اولین نشست خبری شهردار نوده خاندوز با اصحاب رسانه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، این جلسه با حضور جمعی از اصحاب رسانه شهرستان، مجتبی رجنی شهردار و اسماعیل رجنی معاون شهردار نوده خاندوز، شفائی مشاور جوان فرماندار شهرستان آزادشهر، حبیبی عضو شورای اسلامی شهر نوده خاندوز، مصطفوی روابط عمومی شهرداری نوده خاندوز و جمعی دیگر از مسئولین شهرداری نوده برگزار شد.

در ابتدای جلسه رجنی شهردار نوده ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته بسیج به حاضرین، گزارشی از عملکرد ۴ ماهه مجموعه شهرداری شهر نوده خاندوز ارائه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه قاعده کار شهرداری صرفا ساخت و ساز نیست اظهار داشت: اولا مدیریت شهریست، مدیریت در ابعاد مختلف که یک مورد آن میتواند عمران و ساخت و ساز باشد و فرهنگ سازی در ابعاد مختلف هم باید یکی از مهم ترین اهداف شهرداری ها باشد.

رجنی با اشاره به اینکه از نظر عمرانی، کارهای خوبی در گذشته انجام گرفته است، اما نیاز است شهرداری در بحث فرهنگی قدم بیشتری بردارد، افزود: به دنبال فعال سازی کمیسیون فرهنگی اجتماعی در شهرداری هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من یک مدیر اجرای هستم نه سیاسی ، کسی از من کار سیاسی نخواهد که هیچ وقت انجام نمیدهم، چون که من یک مدیر شهر سازم.

شهردار نوده در قسمتی دیگر از سخنان خود به پروژه های در دست اقدام شهرداری اشاره کرد و افزود: خیابان 25 متری نوده بعد از 8 سال بازگشایی شد و در حال حاضر جدول کشی این خیابان به اتمام رسیده و ان شالله تا دهه فجر آسفالت کشی این محور نیز انجام می شود.

رجنی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک با تعریض جاده در ورودی و خروجی شهر، قطعا در این مسیر بلوار احداث خواهد شد، دیواره سازی و مرمت 1100 متر از رودخانه نوده انجام شده است که تا اتمام این پروژه 3 کیلومتر دیگر آن باید دیواره سازی و مرمت صورت گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر تشکر ویژه از کارمندان و پرسنل شهرداری نوده خاندوز، افزود: ساختمان اداری شهرداری نوده خاندوز در دست احداث است که با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان، 40 درصد پیشرفت کار داشته است که برای اتمام آن نیازمند 400 میلیون تومان دیگر اعتبار هستیم.

 

titreazad941

 

titreazad941

 

titreazad941

 

titreazad941

 

titreazad941

 

titreazad941

 

انتهای پیام/