Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت : تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

به گزارش تیتر آزاد، حجت‌الاسلام محمدیان در گفتگو بامسئول روابط عمومی این اداره با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروزه تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشوراست و وظیفه ما ترویج فرهنگ عاشورا و تفکر بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از دوران جنگ تحمیلی، بسیج را حامی مستضعفان دانست و اظهار داشت: هر جا که نیاز به بسیج باشد و خطری برای انقلاب اسلامی پیش بیایدبسیجان مثل دوران دفاع مقدس همیشه حاضرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهرافزود: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه بسیج عالم و آگاه شدن به علم روز و مسائل اجتماعی است

محمدیان نخستین وظیفه بسیج را عالم و آگاه شدن به علم روز و مسائل اجتماعی دانست و گفت: بسیجیان برای مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمن باید آگاهی و قدرت تجزیه و تجلیل لازم را داشته باشند.امروز دنیا شاهد حرکات مجموعه بسیج است که با اقتدار هنر خود را به نمایش گذاشته و آماده مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: عزت و اقتدار کنونی کشور به واسطه روحیه بسیجی و انقلابی مردم است و هفته بسیج بهانه و فرصت خوبی برای ارایه کارنامه درخشان بسیج به‌عنوان یک نیروی مخلص، ولایت مدار و انقلابی است.

وی یادآور شد: بسیج در پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نیامده و در مقابل دشمنان با تمام توان تاکنون ایستاده است.

انتهای پیام/