Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 پروژه گاز رسانی به 2 روستای بخش چشمه ساران آزادشهر آغاز شد.

به گزارش تیتر آزاد، پروژه گاز رسانی به روستای تیل آباد و کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستای فارسیان با حضور شفائی فرماندار و جمال لیوانی مدیرکل شرکت گاز استان و همچنین صابری نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در این مراسم ابتداء مراسم کلنگ زنی در روستا فارسیان انجام شد و در این مراسم جمال لیوانی اعلام نمود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 50000 میلیون ریال آغاز شده است و انشاا... تا پایان شهریور 95 به اتمام خواهد رسید.

در ادامه شفائی فرماندار آزادشهر تاکید نمودند: این خدمات که به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است افتخار دیگری است که در کارنامه دولت تدبیر امید به یادگار خواهد ماند.

در قسمتی از مراسم افتتاح پروژه گاز رسانی به روستا تیل آباد صابری نماینده مردم منطقه در مجلس، ضمن تشکر و قدر دانی از تلاشهای صورت گرفته در این زمینه از شرکت گاز استان و همکارانشان در شهرستان گفت:  باید با هم کمک کنیم تا بحث گاز رسانی و خدمت رسانی به روستا انجام شود.

وی افزود: تا به امروز 6 روستا از روستاهای بخش چشمه ساران از نعمت گاز بهرهمند هستند و انشاا... بزودی عملیات اجرای 6 روستا دیگر در این بخش تا پایان امسال انجام خواهد شد.

جمال لیوانی مدیر کل شرکت گاز استان در ادمه مراسم تاکید نمودند: بحث گاز رسانی به روستا تیل آباد از چند سال گذشته مطالعات آن آغاز شد و با توجه به شرایط سخت منطقه تا به حال در بحث خط انتقال 168000 میلیون ریال هزینه شده است و این خط باعث می شود که گاز به 10 روستا دیگر نیز برسد.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

انتهای پیام/