Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 812 مددجوی این نهاد از آموزش های طرح فلاح بهره مند شدند.

 به گزارش تیتر آزاد، سید عبدالرضا میری  در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: طرح فلاح از جمله برنامه هاي منحصر به فرد حوزه فرهنگي اين نهاد در راستاي تقویت دین‌باوری و ارتقای سطح معلومات و معارف دینی مددجویان می باشد.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 21طرح بصورت شبکه ای ویک طرح بصورت سنتی برای مددجویان این نهاد اجرایی شده است.

میری تصریح کرد: با اجرای این طرح 812 نفر از مددجویان در رده های سنی جوان ، میانسال و سالمند از آموزش های دینی و اعتقادی بهره مند شدند

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر گفت: مبلغان دینی در اجرای این طرح برای مدت 17ساعت مباحث شرعی، در 2ساعت مباحث اعتقادی و یک ساعت مباحث سیاسی را به مددجویان آموزش دادند و در مدت 11ساعت نیز پاسخگوی شبهات دینی آنها بودند.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های اجرایی این نهاد در راستای اصلاح سبک زندگی مددجویان داشت و اظهار کرد: در این راستا کلاس‌های آموزشی با هدف تعمیق باورهای دینی و معرفتی و تقویت عزت و کرامت انسانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/