Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 روز گذشته مراسم متمرکز المپیادورزشی درون مدرسه شهرستان آزادشهر بر گزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، روز گذشته مراسم متمرکز المپیادورزشی درون مدرسه شهرستان آزادشهر با حضور مسئولین ،دانش آموزان و اولیای آنان در دبستان شاهد برگزار شد.

محمد بذرافشان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آزادشهر در این مراسم بابیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای باهدف استعدادیابی،ایجادفضایی بانشاط و مطلوب در بین دانش آموزان و توسعه ورزش مدارس اجرا می شود افزود: همزمان با این مراسم، بیش از 130 آموزشگاه آزادشهر و شهرها و روستاهای تابعه امروز با برگزاری آئین افتتاحیه المپیک درون مدرسه ای این طرح را آغاز کردند.

4

4

4

4

4

وی گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 16هزار دانش آموز پسر و دختر در قالب المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به فعالیت ورزشی مورد علاقه خود می پردازند. 

همچنین در مراسمی باحضور مسئولین و اولیای دانش آموزان،مراسم افتتاحیه المپیک ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه شبانه روزی شهید کوهی نوده خاندوز برگزار شد و در پایان از برترینهای مسابقات ورزشی سال گذشته این آموزشگاه با اهدای جوایزی تجلیل شد.

4

4

4

4

انتهای پیام/