Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر از اجرای برنامه های فرهنگی بسیار متنوعی در مراکز ترک اعتیاد آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، محمد شایسته رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شهرستان، اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های فرهنگی بسیار متنوع و خوبی در مراکز ترک اعتیاد شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: برای رفع آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان نیازمند همکاری تمامی ادارات و ارگان های شهرستان هستیم و این تنها وظیفه یک و یا چند ارگان خاصی نیست.

 سوسرایی مسئول مرکز اقامتی ترک اعتیاد روبه فردا در ادامه جلسه با اشاره به اینکه ما در حال حاضر در جنگ هستیم اذعان داشت: آزادشهر در بحث پیشگیری، درمان و در بحث فرهنگی حرف اول را در سطح استان و یا حتی در سطح کشور می زند.

وی افزود: در مراکز اگر کسی پروسه درمانی را کامل نکند، فرد آسیب های بسیار زیادتری خواهد دید، زیرا فرد از نظر فکری، جسمی به آرامش کامل نرسیده است.

در ادامه سوسرایی انتظارات خود را از برخی ادارات و نهاد های شهرستانی بیان کرد و خواستار همکاری و توجه بیشتر ادارات شهرستان به این مرکز شد.

سوسرایی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که ان شالله دیگر مریضی به این مراکز ترک اعتیاد مراجعه نکند .

در پایان این جلسه نیز حاضرین به بیان مطالب خود پرداختند .

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

azad94.7.1 

انتهای پیام/