Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری طرح فلاح برای 812 مددجوی تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

به گزارش تیترآزاد٬ سید عبدالرضا میری اظهار داشت: طرح فلاح از جمله برنامه‌های منحصر به ‌فرد حوزه فرهنگی کمیته امداد است که با هدف تعمیق باورها و ارتقای رفتارهای دینی و در راستای ارتقای شان و منزلت اجتماعی خانواده‌های زیر پوشش اجرا می‌شود.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 22 طرح فلاح بصورت شبکه ای و سنتی برای 812 مددجوی تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

میری افزود: در این جلسات در مدت 41 ساعت به شبهات دینی و مسائل سیاسی و در 17 ساعت به مباحث شرعی مخاطبان توسط مشاوران مذهبی و مبلغان دینی حوزوی پاسخ داده شد.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های اجرایی این نهاد در راستای اصلاح سبک زندگی مددجویان داشت و اظهار کرد: در این راستا کلاس‌های آموزشی با هدف تعمیق باورهای دینی و معرفتی و تقویت عزت و کرامت انسانی برگزار می‌شود.

سیدعبدالرضا میری تاکید کرد: برنامه‌های آموزشی طرح فلاح در مصون‌سازی خانواده‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مثمر ثمر می‌باشد.

انتهای پیام/