Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رابط فرهنگی هیئت های مذهبی بانوان آزادشهر گفت: آرامش در زندگی از بهترین نعمت‌های الهی است که خدای تعالی به انسان ارزانی کرده است.

 به گزارش تیتر آزاد، هاجر خاندوزی از فعالین فرهنگی شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرگار ما گفت: آرامش در زندگی از بهترین نعمت‌های الهی است که خدای تعالی به انسان ارزانی کرده است زیرا انسانی که در زندگی آرامش دارد، نگران نیست و افعال روز مره زندگی خویش را به نحو درستی به انجام می دهد.

وی افزود: خداوند در آیات متعددی برای گسترش آرامش در روابط خانوادگی مطرح کرده است، از جمله در برخی از آیات آمده است که بین همسران مؤمن صداقت وجود دارد، از جمله در آیه ۱۹سوره نساء آمده است که « وَ عَاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ؛ و با آنها به شایستگی رفتار کنید» چرا که نیک رفتاری بین یکدیگر می تواند آرامش را درخانواده ایجاد کند.

رابط فرهنگی هیئت های مذهبی تصریح کرد: باید دانست که معمولا در زندگی‌های ما انسان‌ها آسایش بسیار یافت می‌شود و متاسفانه بسیاری از ما انسان‌ها دنبال آسایش زیاد می‌گردیم ولی آرامش و امنیت خاطر به ندرت یافت می‌شود و اگر بخواهیم آسایش را در زندگی معنا کنیم؛یعنی این که در زندگی‌های ما پول و ثروت و رفاه و تجملات بسیار زیاد یافت می‌شود ولی چیزی که ابدا یافت نمی‌شود، همان امنیت و آرامش در درون زندگی می‌باشد.

خاندوزی خاطر نشان ساخت: اساسا در زندگی چه فردی و چه اجتماعی ما انسان‌ها بایستی خدا محور باشیم تا بتوانیم به آرامش دست یابیم. به طور کلی آرامش در پناه یاد خدا به دست می‌آید یعنی کسانی که از یاد حضرت باری تعالی فاصله گرفته‌اند معمولا در زندگی خود مضطرب و نگران به نظر می‌آیند.

انتهای پیام/