Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روستای فارسیان یکی از روستای نمونه کشوری است که در شهرستان آزادشهر و در بخش چشمه ساران واقع شده است که شباهت های زیادی از نظر ساختاری و پلکانی بودن روستا به ماسوله گلستان معروف است.

به گزارش تیتر آزاد، بمناسبت روز روستا جمعی از خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاریهای استان بهمراه مسئولین استانی و شهرستانی بنیادمسکن انقلاب اسلامی از طرح بافت باارزش روستای فارسیان شهرستان آزادشهر بازدید کردند.

زمانی نژاد مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان هدف ار این بازدید را معرفی بافت باارزش روستای فارسیان بعنوان یکی از روستاهای زیبای استان بیان کرد و افزود: 65 واحدمسکونی در این روستا بر اساس بافت بومی و سنتی مقاوم سازی شده است.

وی افزود: یک ونیم میلیاردتومان در این روستا در قالب اجرای طرح بافت باارزش در زمینه تعریض و سنگ فرش معابر و زیباسازی کوچه ها و ابنیه مطابق الگوی سنتی و نیز دیواره چینی و جدول کشی هزینه شده و دوشنبه 20مهرماه بمناسبت روز روستا طرح بافت باارزش روستای فارسیان در قالب جشنواره ای باحضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید نشست خبری در این روستا برگزار شد.

titreazad10

titreazad10

titreazad10

titreazad10

انتهای پیام/