Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت هفته نیروی انتظامی دکتر کاظم شریعت نیا رییس واحد آزادشهر به اتفاق هیات رئیسه دانشگاه به دیدار فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر رفتند.

به گزارش تیترآزاد، در این دیدار شریعت نیا ضمن قدردانی و تشکر از زحمات نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر با بیان این که" آرامش جامعه مستلزم امنیت است" گفت: ما در کشور های همسایه شاهد ناامنی و هرج و مرج هستیم و این شرایط نامساعد در اطرف کشور باعث می شود با افتخار بیشتری از امنیت حاکم در جامعه صحبت کرده و به توانایی شما شیردلان در حفظ و امنیت کشور و جامعه افتخار کنیم .
وی ادامه داد: ما اگر در عرصه علم و دانش شاهد شکوفایی استعدادها هستیم باید از زحمات بی دریغ نیروی انتظامی و همه ی کسانی که برای امنیت کشور تلاش مضاعف می کنند تشکر کنیم.
رییس واحد آزادشهر تاکیید کرد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی اکثر دانش آموزان ، دانشجویان و کسانی در حوزه های مختلف مشغول به تحصیل بودند با رفتن به جبهه های جنگ دفاع از میهن را انتخاب کردند که این امر سبب می شود تا اکنون با الگو برداری از رشادت آن ها ما به عنوان جامعه ی دانشگاهی برای تحقق هر چه بیشتر امنیت در کنار نیروی انتظامی و دیگر ارگان های زحمت کش در این عرصه باشیم.
سرهنگ محمد رضا اصلانی نیز ضمن خیرمقدم گویی بیان داشت: ما برای رفع مسائلی که باعث به خطر افتادن امنیت جامعه می شود از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد .
وی تصریح کرد: وجود دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر با سابقه ی موفق و سطح علمی و کیفی بالا همیشه باعث افتخار شهرستان و استان بوده است و انتظار میرود در زمینه پِژوهش های جامعه شناختی و آسیب شناسی خصوصا بزه کاری تعامل بیشتر با این نیرو داشته باشد .
محمد رضا اصلانی با بیان این که نیروی انتظامی استان گلستان در سطح کشور رتبه سوم در سنجش سلامت اداری را داشته گفت: با تلاش و جدیت نیروی انتظامی آزادشهر این شهرستان نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش در سرقت و 20 درصد کاهش در جرایم مهمه سرقت را داشته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر در پایان این دیدار از زحمات سرهنگ محمدرضا اسلامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر و دیگر همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/