Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید ، فرماندار آزادشهر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش تیترآزاد، حبیب شفاهی فرماندار آزادشهر با حضور خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر؛ آغاز سال تحصیلی جدید را به رهپویان راه علم ،دانشجویان ،اساتید و فرهیختگان تبریک گفت.
شفاهی به تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: الگو قرار دادن رشادت رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل باید همراه با اراده ای باشد برای پیمودن مسیری که آن ها برای پیشرفت کشور ساختند.
وی ادامه داد:هفته ی دفاع مقدس یاداور گذشته هایی میشود که با نبودن دلاوری های مردم ، اکنونی که در آن با امنیت و رفاه زندگی میکنیم وجود نداشت.
شفاهی تاکید کرد: به پاس قدردانی از ایثارگری های رزمندگان، با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید باید متعهد شویم برای ادامه ی تلاش های روز افزون در عرصه علم و دانش، تا ادای دینی باشد به گذشتگان.
در ادامه ی دکترکاظم شریعت نیا رییس واحد آزادشهر ضمن خوش آمد گویی به فرماندار آزادشهر با تبریک آغاز سال تحصلی جدید و هفته ی دفاع مقدس بیان داشت:ما در این واحد برای ارتقاء سطح علمی دانشگاه و در نتیجه شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیش از 100 رشته در مقاطع دکتری ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی و کاردانی یکی از بزرگترین دانشگاهها در استان گلستان بوده و همواره در تلاش است که رسالت علمی و فرهنگی خود را به بهترین نحو ادا نماید.
وی در پایان با اعلام خبر اخذ مجوز تاسیس آزمایشگاه کنترل مواد و فراورده های خوردنی و آشامیدنی بیان داشت: با تلاش حوزه پژوهشی واحد و تجهیز آزمایشگاه های شیمی، میکروبیولوژی و صنایع غذایی دانشگاه به عنوان نخستین واحد آموزشی در شرق استان موفق به اخذ مجوز تاسیس آزمایشگاه همکار شده است.

انتهای پیام/