Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر از برگزاری کلاس های آموزشی کانون ولایت برای مددجویان این نهاد خبر داد.

 به گزارش تیتر آزاد، سید عبدالرضا میری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: کانون ولایت کمیته امداد شهرستان آزادشهر اقدام به برگزاری کلاس آموزش قصص قرآنی و قرائت قرآن در طبیعت و فضای سبزنموده است.

وی افزود: همچنین دانش آموزان پسر عضو کانون بعد از حضور در کلاس آموزش قرآن ، جهت تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهداء به عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهداء گمنام مشغول شدند.

میری اظهار داشت: کانون ولایت آزادشهر اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه مادران، دختران درآستانه ازدواج و دانش آموزان با موضوعات قصص قرآنی، تصحیح قرائت نماز، ارتباط با همسالان، آموزش کیف دوزی، غبارروبی گلزار شهداء و ... در فضای سبز نمود.

وی تصریح کرد: ارائه کلاس های آموزشی در زندگی مددجویان تاثیرات مثبت و ارزنده ای داشته و تجربه نشان می دهد خانواده های که این آموزش ها را می گذارند با مشکلات کمتری روبه رو می شوند و آسیب های اجتماعی در بین فرزندان این خانواده ها کمتر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر افزود: این نهاد به منظور توانمندی فکری و فرهنگی مددجویان تمام تلاش خود را به کار بسته است و در این زمینه فعالیت های خوبی را در طول سال اجرا می نماید.

titreazad8

titreazad8

انتهای پیام/