Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر گفت: اجرای طرح محسنین در شهرستان آزادشهر 491 درصد در تیرماه سال جاری افزایش داشته است.

به گزارش تیتر آزاد، سید عبدالرضا میری در گفتگو با خبرنگا ما، اظهار داشت: به منظور جاری ساختن اهداف متعالی ارزشهای اصیل اسلامی و جوشش رافت و الفت بین اقشار مختلف مردم با اجرای طرح محسنین شرایطی فراهم گردیده تا خیرین و نیکوکاران به نیازمند ترین خانواده ها مساعدت نمایند .

وی افزود: در تیرماه سال جاری با استقبال خوب خیرین از این طرح 25میلیون ریال به خانواده های طرح محسنین کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته 491 درصد افزایش داشته است.

میری خاطرشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 619 حامی سرپرستی 754 یتیم و مددجوی طرح محسنین را برعهده دارند و در مناسبت های مختلف آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار می دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر تصریح کرد: طرح «محسنین»، از جمله طرح هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می کندکه در ماه مبارک رمضان خیرین از این طرح استقبال خوبی داشته اند.

انتهای پیام/