Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در سایت زباله آزادشهر انجام شده و مشکلات سایت زباله به‌زودی برطرف می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامعلی کوهساری ظهر امروز در حاشیه بازدید و برگزاری جلسه درباره وضعیت سایت پسماند آزادشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به جلساتی که با استاندار گلستان در مجمع نمایندگان برگزار شد، بازدیدی با حضور مسئولان از مرکز دفن سایت آزادشهر انجام شد.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده اقدامات خوبی مانند ساخت مرکز دفن بهداشتی با لایه ژئوممبران و کنترل شیرابه در این مرکز دفن انجام شده اما با توجه به اعتراضات مردم نسبت به بوی نامطبوع که بخشی از آن مربوط به دفن زباله در گذشته در این مرکز انجام شده، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه بحث‌های کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم در یک برنامه زمان‌بندی شده مشکلات قعلی این مرکز دفن را برطرف کنیم و برای آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری را انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه زمان‌بندی شده در انجام مراحل اجرای پروژه‌های پسماند، گفت: با اجرای یک برنامه زمان‌بندی می‌توان موضوعات را به خوبی پیگیری و به سرانجام رساند.

وی گفت: در این جلسه که با حضور استاندار گلستان برگزار شد مشکلات به وجود آمده و هچنین راهکارهای مناسب، طرح و مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم نتیجه خوبی برای مردم شهرستان آزادشهر داشته باشد.

کوهساری اظهار کرد: امیدواریم نتیجه مناسبی از این جلسه برای مردم آزادشهر حاصل شود و این جلسه مشکلاتی که برای مردم آزادشهر، نگین‌شهر و روستاه‌های اطراف ایجاد شده را بر طرف کند.

انتهای پیام