Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روز گذشته دعوای خانوادگی‌ای در فاضل آباد آزادشهر بین پسرهای عمه‌ و پسر داییهایشان و رفقای پسر داییهایشان اتفاق افتاد که در فضای مجازی و حتی خبر سیمای گلستان نیز انتشار یافت. اما ماجرا از چه قرار بوده است؟!

به گزارش تیتر آزاد، حدود ۴ سال است که خانواده (مصطفی.م) با شوهر عمه(عبداله .ک) و خانواده اش بر سر مسائل پیش پا افتاده درگیری دارند.

بنا به اخبار منابع محلی، ۴ سال پیش یکی از اعضای خانواده مصطفی .م جلوی اصغر برادر بزرگ عبداله ویراژ میدهد (البته اختلافات قبلی داشته اند، برخی ها می گویند هر دو چوپان هستند و سر چرای گوسفندان در محدوده یک دیگر دعوا داشته و دارند) و این آغاز دعوای بزرگی می‌شود که به تبر خوردن عبداله می انجامد.

حدود ۲۰ روز پیش حکم دادگاه می آید و همه مشارکت کننده در دعوا به زندان محکوم می شوند و مصطفی که عبداله را با تبر زده بود به علاوه بر یک سال حبس به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان دیه نیز محکوم می شود.

طرفین به دادگاه تجدید نظر اعتراض کرده اند.

منابع محلی می گویند، روز گذشته 19 شهریور ۱۴۰۰ پسر عبداله با تراکتور به سمت گوسفندان خانواده مصطفی .م می راند (علت نامشخص) و این آغار دعوایی دیگر می شود.

مصطفی.م با پسر عمه هایش درگیر می شود و محسن .ج و برادرانش به کمک مصطفی که رفیق آنها بوده می روند.

در این بین محب .ج که فردی محترم بوده برای جدا کردن می رود که به گفته شاهدان عینی با بی احترامی با وی برخورد می شود و این آغاز دعوایی دوم بین خانواده عبداله.ک و محسن.ج می شود که منجر به ماجراهای فیلم منتشره می گردد.

Capture

پلیس بلافاصله بعد از باخبر شدن وارد عمل می شود و ۳ نفر از خانواده محسن .ج که با قمه، تبر و ... به منزل عبداله حمله ور شده بودند را دستگیر می کند.
و پرونده را به دادگاه ارسال می نماید.

البته همانطور که در فیلم مشخص است، دعوا با قمه و تبر و ...، بیشتر نقش ایجاد ترس، رعب و وحشت داشته و ظاهرا کسی آسیب جدی ندیده است.

حال باید دید که این دعوای خانوادگی تا کجا پیش می رود و آیا ریش سفیدان محلی می توانند این دو فامیل نزدیک را با هم آشتی دهند؟!

دانلود




انتهای پیام/