Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان از مزایده اموال محکومان پرونده پرهام آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: اموال محکومان پرونده پرهام آزادشهر به مزایده گذاشته و طلبکاران یک گام دیگر به دریافت پولشان نزدیک شدند.

وی افزود: از محکومان این پرونده که مربوط به استان گلستان هستند در مجموع ۱۴ ملک شناسایی و توقیف شده است.

هاشمیان ادامه داد: مزایده املاک انجام شد و پس از واریز پول به حساب دادگستری به زودی شاکیان این پرونده که مطالبه مال کرده اند به اجرای احکام دعوت و به نسبت طلب و میزان پول فروش املاک محکومان، پولشان پرداخت می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر این که هیچ یک از شاکیان این پرونده که مطالبه مال کرده اند از قلم نخواهند افتاد از شاکیان این پرونده خواست تا زمانی که اجرای احکام از آن ها برای دریافت پولشان دعوت نکرده است به دادسرا مراجعه نکنند.

هاشمیان افزود: در پرونده معروف به پرهام آزادشهر که رای آن سال گذشته در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان صادر شد، دو هزار و 500 شاکی از گلستان بودند که ۱۱۴ میلیارد تومان مال خود را از دست داده اند.

وی گفت: بررسی دوباره لیست اموال محکومان این پرونده و اجرای تشریفات قانونی مربوط به مزایده این املاک از علل طولانی شدن اعلان عمومی مزایده بود.

کد خبر 5081086