Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار آزادشهر در نشست خبری با اصحاب بسیج رسانه آزادشهر گفت: چنانچه مشاوران بنده قصد دارند به نفع یا ضرر کاندیدی اظهار نظر کنند و یا تبلیغ نمایند، اعلام کنند تا بنده حکم آنها را لغو کنم، زیرا بر اساس ماده ۶۰ قانون انتخابات مجلس، حق چنین کاری را ندارند/ افتخار من به مردم بصیر شهرستان آزادشهر است که امروز از همه اقوام برای عرض تسلیت در مراسم سردار دلها، شهیدحاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

به گزارش تیتر آزاد، نشست خبری سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با خبرنگاران بسیجی این شهرستان پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست حسینی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، این حادثه تروریستی را نشانه ضعف و خباثت دولت ترامپ و عظمت جبهه مقاومت دانست.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: امروز تلخ ترین روز زندگی و پرافتخارترین روز کاری من به عنوان فرماندار این شهرستان بود. تلخی این روز بخاطر از دست دادن سردار بزرگ و مقتدر اسلام که شخصیتی محبوب فرا منطقه‌ای بود، است و افتخار من به مردم بصیر شهرستان آزادشهر است که امروز از همه اقوام برای عرض تسلیت در مراسم سردار دلها، شهیدحاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و این همدلی و همبستگی مردم بصیر شهرستان را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. سردار شهید قاسم سلیمانی در دلهای ما و این عزیزان جا دارد و هیچوقت فراموشش نخواهیم کرد.

وی سپس در خصوص انتخابات آتی تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم که فرمانداری در انتخابات اسفند در نهایت بی طرفی سعی در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشوردارد و اگر مدیر یا معاونی از دستگاههای اجرایی بخواهد از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدی استفاده کند، با شدت با وی برخورد خواهم کرد.

حسینی ادامه داد: چنانچه مشاوران بنده قصد دارند به نفع یا ضرر کاندیدی اظهار نظر کنند و یا تبلیغ نمایند، اعلام کنند تا بنده حکم آنها را لغو کنم، زیرا بر اساس ماده ۶۰ قانون انتخابات مجلس، حق چنین کاری را ندارند.

فرماندار آزادشهر در رابطه با تعداد صندوقهای این شهرستان گفت: در کل شهرستان ۸۸ صندوق داریم که ۲ صندوق آن بصورت سیار خواهد بود. در بخش چشمه ساران ۲۳ صندوق و در بخش مرکزی ۶۵ صندوق پیش بینی شده است. 

وی در پایان اعلام کرد: بنده، هیئت نظارت، هیئت بازرسی و دادستان آزادشهر سخنان و رفتار کاندیداها را رصد می کنیم، لذا کاندیداهای محترم توجه داشته باشند که چه می گویند و چگونه رفتار می کنند. فضای مجازی هم بشدت رصد خواهد شد و کاندیداها به حامیان خود تذکرات لازم را در این خصوص بدهند. مردم عزیز شهرستان هم می توانند با ارسال پیام به شماره ۰۹۹۲۲۶۹۲۳۴۸ و یا تماس با شماره ۰۱۷۳۵۷۳۴۳۱۳ تخلفات انتخاباتی را اطلاع رسانی نمایند.

ماده ۶۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی (اصلاحی 1395/3/3)- اعضای شورای نگهبان، اعضای هیئت‏‌های نظارت شورای نگهبان، رئیس‏‌جمهور، وزیرکشور و معاونان و مشاوران آن‏ها، رئیس و اعضای ستادانتخابات کشور، رئیس و اعضای ستادانتخابات استان، استانداران، فرمانداران و معاونان و مشاوران آن‏ها و اعضای هیئت‏‌های اجرایی انتخابات و بازرسان و سایر دست‌‏اندرکاران امور اجرایی و نظارتی انتخابات، نمی‏‌توانند به نفع یا به ضرر نامزدها و جریانات سیاسی در انتخابات اعلام‌‏نظر کنند.
تبصره (الحاقی 1395/3/3)- در صورت تخلف از حکم این ماده، مرتکبان به جزای نقدی درجه‌‏شش، موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی مصوب 1392/2/1[25] محکوم می‏شوند.

انتهای پیام/