Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: ما مراسم ۹ دی را برای ۲ منظور میگیریم. اول انکه به شهدا بگوییم، شما که با بصیرت جان خود را دادید و وصیت همه شما این بود که امامتان را تنها نگذارید، ما می آییم تا امامان تنها نماند. و دوم اینکه بگوییم ۹ دی اوج بصیرت عاشورایی و دینی انقلاب ما بود و ما این بصیرت را زنده نگه خواهیم داشت.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام و المسلمین جعفرعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان، در مراسم یادواره شهدای حسینیه اعظم شهرستان آزادشهر، اظهار کرد: چند سالی است که هر ۱۰ سال فتنه‌ای به وجود می آید.

وی افزود: برای اینکه بخواهم ۹ دی را خوب ترسیم کنم، باید از اول انقلاب تا کنون را بررسی کنیم. همزمان با انقلاب ایران مردم الجزیره که کشورشان ۷ میلیون جمعیت داشت با کشته شدن یک میلیون نفر توانستند بر حاکم وقت پیروز شوند، رای گیری کردند و حتی برای خود رئیس جمهور انتخاب کردند، اما با اعلام نتایج انتخابات، در کشورشان حکومت نظامی شد و همه چیز به حالت اول برگشت. الان ۴۰ سال از ماجرا می گذرد و هیچ سخنی از انقلاب الجزیره در دنیا نیست.

حجت السلام رعایتی بیان کرد: آنها گفتند که کسی را نداشتیم و اوضاع اینگونه شد. اما کشور ما با ۸۲ هزار شهید انقلاب کرد و انقلاب ما روز به روز قویتر می شود.

سخنران مراسم یادواره شهدا آزادشهر خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) قبل از انقلاب به ایران آمد، دستور داد تا در ۲۱ بهمن مردم به خیابان بریزند، شاه دستور حکومت نظامی داد و با خود گفتند که فردا دیگر کار این انقلاب تمام است، اما امام فرمودند که فردا همه به خیابان بیایید.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: آیت الله طالقانی به امام گفتند که شما ۱۰ الی ۱۵ سالی در ایران نبودید، این حکومت خونخوار و جنایتکار است و همه را می کشد، به مردم بگویید فردا نیاییند. امام بر حرف خود پافشاری کرد. آقای طالقانی می گویند ، من خیلی پا فشاری کردم اما امام کوتاه نیامد، به ایشان گفتم، برای این اصرار پشتبانه‌ای هم دارید، امام فرمودند، آقا سید محمود به نظر شما حضرت صاحب خلاف می گویند؟!

وی تصریح کرد: انقلاب که پیروز شد، دشمنان همه کار کردند و هر دفعه دشمنان و برخی دوستان متزلزل گفتند که کار انقلاب تمام است، اما خبری نشد. وقتی دانشجویان لانه جاسوسی را گرفتند، بازرگان و دولت استغفا کردند، امام گفت، چرا، آنها گفتند شما نمیدانید آمریکا چه قدرتی است، امام فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و همان شد که امام فرمودند.

حجت السلام رعایتی ادامه داد: دشمنان که دیدند با استعفای بازرگان و دولتش خبری نشد، با خود گفتند افرادی مثل بنی صدر را می آوریم، منافقین هم به ترور مردم و افراد مهم کشور مشغول شدند، اما باز هم خبری نشد. جنگ تحمیلی را شروع کردند، اما باز هم از نابودی نظام خبری نشد.

01

سخنران مراسم یادواره شهدای آزادشهر اذعان کرد: با خودشان گفتند باید ذائقه مردم را عوض کنیم، چند انقلابی بریده را به اتاق فکر در انگلشتان بردند و انها بعد از ۶ ماه فکر کردن و نقشه کشیدن گفتند مردم ایران دیندار و غیرتی هستند، باید ۳ کار انجام شود. اول انکه پوشش مردم ایران را عوض کنیم. باید تا می شود لباسهای ارزان اما ضد حجاب برای ایران بفرستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه اظهار کرد: دوم آنکه باید سطح رفاه را افزایش دهیم، مردم که مرفه شوند، دینداری آنها سست می شود. و کار سوم، افزایش شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی فارسی زبان است. ایرانی ها دو سه شبکه تلویزیونی بیشتر ندارند و جوانان آنها بیشتر مشغول مطالعه و تحقیق هستند، با افزایش شبکه‌های نمایشی، جوانان تا نیمه‌های شب مشغول تماشا می شوند و دیگر حوصله مطالعه و تحقیق ندارند و هم می توانیم با گذاشتن ۵ دقیقه فیلم ضد اخلاق کم کم دامن مادران ایرانی را ناپاک کنیم.

وی افزود: نقشه آنها تا قسمتی موفق شدند و ذائقه‌ها عوض شد، خیلی از مردم ایران که در گذشته از مال و جان خود برای حفظ اسلام و کمک به هموطنان می گذشتند، امروز تنها به فکر منافع شخصی خود شده بودند. اما مردم ایران مانند ان مومنی که با تلنگری از گناه بر می گردد و توبه می کند، به خود آمدند.

حجت السلام رعایتی بیان کرد: در سال ۷۸ دشمنان به نتیجه مطلوب نرسیدند، در سال ۸۸ شش ماه هر کاری کردند، اما مردم واکنشی نشان نداند. آنها مسجد و قرآن آتش زدند، اما مردم سکوت کردند، تا اینکه دشمنان خیمه‌های محرم را آتش زدند، این موضوع مردم ایران را بیدار کرد و فتنه را خاموش کرد.

05

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ما مراسم ۹ دی را برای ۲ منظور میگیریم. اول انکه به شهدا بگوییم، شما که با بصیرت جان خود را دادید و وصیت همه شما این بود که امامتان را تنها نگذارید، ما آمده‌ایم تا امامان تنها نماند. و دوم اینکه بگوییم ۹ دی اوج بصیرت عاشورایی و دینی انقلاب ما بود و ما این بصیرت را زنده نگه خواهیم داشت.

سخنران مراسم یادواره شهدای آزادشهر گفت: در حوادث اخیر یه عده آر پی جی گرفته بودند تا بروند عسلویه را منفجر کنند، در بازجویی اعلام کردند، چون انصارا... آرمکو را زده، ما هم می خواستیم عسلویه را منفجر کنیم!

وی ادامه داد: منافقین قصد داشتند نقشه ناتمام کشته سازی ۸۸ را در حوادث اخیر با کشته سازی معترضان به اتمام برسانند و هدف آنها افراد غیر مذهبی بود تا بگویند حزب الهی ها دارند مردم را می کشند. اما نتوانستند.

حجت الاسلام رعایتی گفت: خداوند متعال در قرآن فرموده است که اراده او بر برتری مستضعفین بر مستکبرین است.هرکس در راه خدا قدم بردارد خدا او را یاری می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در پایان تاکید کرد: این انقلاب سالهاست که دربرابر کید و مکر دشمنان سربلند بیرون آمده و این بخاطر قرار گرفتن ما در مسیر الهی و خواست خدا بر برتری مستضعفین است. ما فردا می آییم تا بگوییم، درست است که برخی‌ها راه را اشتباه رفته ‌اند و گول خورده‌اند، اما ما تا آخر پای انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه خواهیم ماند.

03

04

انتهای پیام/